A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2023. szeptember 23., szombat
Old Timer Hírek
/ 12 oldal

Zólyomi Andrea | 2023.06.09, 10:31:00 | Utolsó módosítás: 2023.06.09, 10:31:00

Cimkék:

A Classic Motocross népszerűségének növekedése miatt megnövekedtek az utóbbi időben a szabályzatokkal, licencjogosultságokkal, valamint a szakági fórumokon közölt információkkal kapcsolatos félreértések.
Ennek további elkerülése érdekében a Classic Motocross Országos Bajnoki és Kupasorozatok elnevezését azonnali hatállyal módosítjuk, hogy azok transzparensen mutassák, hogy a Classic Motocross sorozatokat a Magyar Motorsport Szövetség Old Timer szakága működteti.
 
A pontosítás kizárólag adminisztrációs jellegű, a sportszakmai tartalmat semmilyen szempontból nem érinti. Érintett dokumentumok: alapkiírások, old timer classic motocross sportszabályzat, versenynaptár.
 
Az Old Timer szakág szabályzatai, licencjogosultságai eltérnek más szakágakétól, így kérjük, hogy mindenki akinek nevezési/indulási szándéka van a Magyarország Nyílt Nemzeti Old Timer Szakág AUNER MOTORSPORT Classic MotoCross Bajnokság és Kupa fordulókon, az előre tájékozódjon a feltételekről a https://mams.hu/old-timer/alapkiirasok weboldalon.

Zólyomi Andrea | 2023.01.30, 10:37:00 | Utolsó módosítás: 2023.01.30, 10:37:00

Cimkék:

A Technikai Kollégium 2023. évi szabályzata alapján „technikai felügyelői tevékenységet csak eredményes MAMS technikai felügyelői vizsgát tett személy végezhet.”

 
Ezúton értesítünk mindenkit, hogy a 2023. évi első technikai felügyelői szeminárium és vizsga időpontja és helyszíne véglegessé vált:
 
Időpont: 2023. március 12. 9h
Helyszín: MAMI Magyar Motorkerékpár Technikum és Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Angol u. 36.
 
A képzés és a vizsga is elméleti és gyakorlati részből áll össze.
Érkezni 8:20-tól lehet. A képzés ebédszünettel együtt várhatóan 16 óráig tart. Jegyzetfüzetet és íróeszközt mindenki hozzon magával.
 
Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy a technikai felügyelők számára a képzés és a sikeres vizsga teljesítése kötelező!
 
Bármilyen kérdés esetén kérem a Technikai Kollégium vezetőjét, Farkas Gábort, Lojzit keressék a +36203455147-es telefonszámon vagy a gabor.farkas1975@gmail.com emailcímen, illetve részvételüket is nála jelezzék.

Zólyomi Andrea | 2023.01.11, 13:57:00 | Utolsó módosítás: 2023.01.11, 13:57:00

Cimkék:

A Magyar Motorsport Szövetség a sportszakma részére megrendezi éves központi szemináriumát.
 
Időpont: 2023. február 26. 9:00 (vasárnap)
Helyszín: Magyar Sport Háza, 1. emeleti konferenciaterem (1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.)
 
A részvétel a 2023-ban sportfelügyelői, versenyigazgatói, vezetőbírói licencet kiváltani kívánók számára kötelező!
 
Rajtuk kívül szeretettel várjuk a sportszakma egyéb képviselőit is (technikai felügyelők, pályabírók, szakágvezetők, szakági tanács tagok, kollégiumvezetők, MAMS tagszervezetek képviselői, szervezők, edzők, versenyzők, stb.), illetve bárkit, akit a téma érdekel.
 
A részvétel díjmentes.
A szemináriumot követően a sportfelügyelők, versenyigazgatók és vezetőbírók egy online teszt kitöltésével igényelhetik meg licencüket.
 
A tematikát és az időtervet egy későbbi időpontban fogjuk kiküldeni.
 
Sportbaráti üdvözlettel
Hermann Henrik
elnök

Hétvégén a Kakucsringen rendezték a MAMI Kupa első fordulóját, amelyen az NTR három pilótája is harcba szállt a jobbnál-jobb eredményekért.

Zólyomi Andrea | 2022.06.09, 09:59:00 | Utolsó módosítás: 2022.06.09, 09:59:00

Cimkék:

Az SSP300-as kategóriában Kun Csaba, az OT YT 125 2T-ben Fényi Bence és Oláh Balázs képviselte a csapatot. Sajnos Papp Kevinnek nem állt össze a motorja egy korábbi esés után, sérülése miatt Kamen Popovot pedig az orvosa nem engedte motorra ülni.
 
 
Szombaton az úgynevezett kupanapot tartották, ahol két időmérő és egy verseny szerepelt a programban. Ezek alkalmával a versenyzők próbáltak jól teljesíteni, de az időjárás beleszólt, ugyanis a délelőtti programokat csúsztatták, illetve csak esőgumival engedték fel a mezőnyt. A délutáni versenyen Fényi Bence önmagát leküzdve javított eddigi legjobb eredményén és végül kilencedikként ért be a célba. Oláh Balázst egy bagatel technikai probléma hátráltatta, ugyanis a fékcső megtört a felvezető körön, így ő a pálya széléről nézte a versenyt.
 


Kun Csaba már a délelőtti mért edzéseken is brillírozott, hiszen a leggyorsabb volt, a délutáni versenyen pedig kitartó és pontos motorozással a második helyen végzett. Csaba élete első kispályás SSP300-as versenyén nagyon szép eredményt tett le az asztalra, a győzelmet megszerző ellenfele roppant tapasztalt pilóta, így nem meglepő, hogy őt intette le elsőként a kockás zászló.

Vasárnap már a bajnokság napjára ébredt a kakucsi depó, a szombathoz hasonlóképp újból egy időmérő és két verseny várt a mezőnyre. Kun Csaba pole pozíciót érő köridővel indította a napot, majd mindkét versenyt megnyerte. Utóbbin nagyon trükkös és okos versenyzéssel diadalmaskodott, ugyanis végig nyomás alatt tartotta ellenfelét, majd az utolsó körben egy látványos csellel megelőzte.
 
Az OT YT 125 2T kategóriában Fényi Bence az első versenyen a nyolcadik, a második futamon pedig tizedikként ért be. A közepes eredmény ellenére sem a csapat sem pedig ő nem búsul, hiszen nem a futamgyőzelem, hanem a tanulás volt a cél számára ezen a hétvégén. Ezt pedig maradéktalanul hozta is, hiszen folyamatosan gyorsult és értékes tapasztalatokat szerzett.
 

Oláh Balázs ötödik időt motorozott a mért edzésen, de az első verseny rajtjánál beragadt, emiatt visszaesett az utolsó helyre, végül a hetedik pozícióig küzdötte fel magát. A második futamon ismét gyenge rajtot vett, de nagy harcban végül az ötödikként intették le. Mint később kiderült, egy technikai anomália hátráltatta őt a rajtolásban.
 
 
A csapatvezetés elégedett, hiszen a hétvége előtti elvárásokat több-kevesebb mértékben sikerrel teljesítették a versenyzők:
 
„Az a metodika, amelyet mi Magyarországon képviselünk, az oktatási módszer, amit alkalmazunk, valamint az a tudás, amit átadunk a tanítványainknak, egyértelműen hasznos. A legjobb példa erre Kun Csaba, aki tavaly a 125 cc-s kategóriában nem tudott jó eredményt elérni. Csaba egy nagyon jó versenyzői alapanyag, aki másfajta megközelítést igényel, és a mi tanítási módszereinkkel már az első versenyén sikerült nagyot villantania.” - nyilatkozta Csanádi Eszter.
 
Szöveg: New Times Racing sajtó
Fotók: Lévai Barnabás
 
 
 

Az NTR öt pilótája is rajthoz áll a hétvégén, a Kakucs Ringen rajtoló MAMI Kupán

Zólyomi Andrea | 2022.06.01, 12:35:00 | Utolsó módosítás: 2022.06.01, 12:35:00

Cimkék:

A MAMI Kupa szervezői az idei szezonban is megrendezik a sorozatot, méghozzá azzal a nemes céllal, hogy szervezett körülmények között azok is versenyzési lehetőséghez jussanak, akik szerényebb anyagi forrással rendelkeznek, de mindenük a SPORT! A nézők természetesen ingyenesen látogathatják a versenyeket, ahol számos géposztály küzdelmeit tekinthetik meg. A kilátogatók a teljesség igénye nélkül az YT 125 2T és 4T OB és Kupa, MZ Széria OB és Kupa, valamint Classic OB és Kupa mezőnyének futamait izgulhatják végig.
 
 
A New Times Racing pilótái három kategóriában is megméretik magukat a Kakucs Ringen. Az SSP300-ban Kun Csaba törne az élre, míg Kamen Popov a Yamaha R3 nyergében célozza meg majd a dobogót. Ez a kategória igazán nehéz kihívás elé került idén, mivel kisebb pályákra, a MAMI Kupa szárnyai alá került.
 
Az OT YT 125 2T mezőnyében Oláh Balázs szeretne pontszerző helyen végezni. A csapat legújabb tagja, Fényi Bence magához képest jól teljesítményt vár, célja, hogy folyamatosan javuló köridőkkel és bukás nélkül teljesítse a hétvégét.
 
 
Az OT YT 125 4T kategóriában Papp Kevin azzal a motivációval áll majd a rajtrácsra, hogy őt inti le elsőként a kockás zászló. Ehhez arra is szükséges lesz, hogy addigra összeálljon a technika, amin a hét közepén még az előző esés nyomai látszódtak.
 
Ha teheted, te is látogass ki hétvégén a Kakucs Ringre!
 
forrás: New Times Racing sajtó
/ 12 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.