A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2022. január 21., péntek
Hírek

Zólyomi Andrea | 2022.01.12, 09:46:00 | Utolsó módosítás: 2022.01.12, 09:46:00

Cimkék:

Még csak alig nevezték ki Horváth Lajos motorversenyzőt a MAMS tereprali szakág vezetőjévé, „Laller” máris belevetette magát a munkába. Aki ismeri a váci sportember elhivatottságát, az tudja, hogy ez jót jelent.
 
 
Nemrégiben egy nagyobb lélegzetvételű interjúban számoltunk be arról, hogy a Garamvölgyi Zoltánt váltó Horváth Lajos milyen tervekkel vág neki a 2022-es szezonnak. Nos, a rajt pillanata még igencsak messze van, de az új seprű már szépen seper a TR-szakág háza táján:
 
 
„Először is szeretnénk változtatni a versenyzők szabályismeretén, és konzekvensen be is tartatni azt a rendszert, amelyet tovább viszünk. Könnyű dolgunk van, mert Sasvári Sándor és Garamvölgyi Zoli remek alapot teremtett a mi munkánknak. Konkrét elképzeléseim vannak arról, mivel kell megpróbálnunk vonzóbbá és önfenntartóvá tenni a tereprali motoros szakágát. Egy igencsak nehéz gazdasági helyzetben vettük át az irányítást, de a kollégáimmal együtt mindent megteszünk, hogy a lehetőségeinkből a legjobbat hozzuk ki. Szeretnénk megnyerőbb arculatot kialakítani, elvetni a Nyugat-Európai felfogás magvait a hazai tereprali motoros ágazatában. Elsőként a technikai átvételeket szeretném megreformálni, ennek egyik elemeként be fogjuk vezetni a zajhatár mérést. Noha itthon ez nem kötelező - és nekünk sem áll szándékunkban azzá tenni -, ha a motoros bajtársaink külföldi versenyeken szeretnének indulni, ott követelni fogják tőlük a vonatkozó zajszint betartását. Én már önköltségen be is szereztem egy mérőműszert, amit ezentúl minden verseny előtt használni fogunk, ezzel is segítve és támpontot adva a sporttársaknak.
 
 
A gépátvétel és a megjelenés egyébként is egy sarkalatos pont, amelyen alapból szeretnék változtatni, feljavítani azt. Tervünk, hogy a teljes technikai személyzetet egyenruhába bújtatjuk, mellette a szervizparkban is egyforma sátrakat állítunk fel. Szeretném elérni, hogy ha egy szurkoló, vagy egy potenciális támogató „betéved” hozzánk, akkor lássa és érezze, hogy itt bizony kívül-belül a profizmus az úr. A saját versenyzésem és a csapatom irányítása során is bebizonyosodott, hogy ha erre odafigyelünk, és a média háttér is kellően professzionális, akkor még a kedvezőtlen üzleti széljárás ellenére is képesek lehetünk révbe érni. Egyértelműen szponzorok bevonása a cél, hogy magasabb szintű körülményeket tudjunk biztosítani azoknak a versenyzőknek, akik a kupasorozatunkban indulnak, és szeretnénk minél több külföldi versenyző érdeklődését is felkelteni! Jelen pillanatban ezek megvalósításán dolgozunk.” - adott betekintést a „hogyan tedd vonzóvá a motoros terepralit Magyarországon” kezdőcsomagba Horváth Lajos.
 
Írta: Tóth Krisztián Márk
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.