A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2024. április 19., péntek
Hírek

Zólyomi Andrea | 2021.08.10, 18:32:00 | Utolsó módosítás: 2021.08.10, 18:32:00

Cimkék:

Első nap - WSSP300 Most
 
Egy nehéz nap volt a mai Máténak az első WSSP300-as szabadedzésén.
 
Igaz, hogy Máté 400-as motorral megy az IDM-ben a HRE-vel, egy új motorra pattanni teljesen más beállításokkal nem ugyanaz.
 
Az ismerkedés a motorral egy összesített 27. hellyel kezdődött, amit sajnos nem tudott javítani, mert az edzés második fele vizes körülmények között zajlott.
 
De így is látszott a fejlődés FP2-ben, mert 14. helyre sikerült feltörnie, viszont egy kanyar elrontása miatt nem tudta befejezni a legjobb körét, ezért a 21. helyen intette le a kockás zászló.
 
2.5 másodperccel a leggyorsabb körről lemaradva azt mutatja, hogy előre haladunk, és reméljük folytatódik ez a lendület, remélhetőleg száraz pályán!
 
 
 
 
 
A versenyhétvége hullámai
 
Micsoda nap! Az első kihívás a Superpole volt. Új beállításokkal a motorban, csak 8 körrel száraz pályán, Máté nem várt sokat magától, de egy nagyon jó eredménnyel zárta a menetet. 17. helyezés az első SSSP300 Superpole időmérő edzésén! Micsoda eredmény!
 
Következő kihívás az első verseny volt, amiről tudtuk, hogy az lesz a legnagyobb kihívás egész hétvégén. A terv az volt h az első kört azt élje túl.
Sikerült jó rajtot vennie, de az első kanyarkonbinációban nem tudott jól helyezkedni és hátrébb került pár pozicióval. Ezután visszaküzdötte magát,de a csaták közben hibázott és lement a pályáról. Visszajött,de időközben sokan elmentek mellette. Ezek után nem tudott jó tempót menni és a 34. helyen intette le a kockás zászló.
 
Egy versennyel és több adattal gazdagabban új dolgokat fogunk kipróbálni a Warm Up-ban. Ezután következik a második verseny!
 
 
 
2. Verseny- 1-es kanyarban DRÁMA!
 
Vasárnap, Warm Up és 2. Verseny
A Warm Up úgy sikerült, ahogy az előző nap a telemetria vizsgálása után el lett tervezve. Máténak nem tartott sokáig újra olyan köridőket futni, mint amit a Superpole-ban ment, egyre magabiztosabb lett a motorral. A mezőny szokás szerint nagyon egybe volt, 16 pilóta 1 másodpercen belül.
 
Eljött az idő a második versenyre. A terv az volt, hogy az egyes-kettes kanyarban tartsa a helyezetét ahonnan indult és az első csoporttal tudjon maradni. De ez World Supersport 300 verseny, ami egy keményebb dió. Egy nagyobb bukás történt Máté előtt, így nem tudta bevenni az egyes-kettes kanyart, ezért el kellett hagynia a pályát, de sajnos a mellette érkező pilóta nem tudta időben lereagálni így nekiment Máténak, akinek ennek következtében a sóderágyon keresztül kellett motoroznia. Máté nagyon ügyesen a motoron maradt, de a kör végén be kellett jönnie a boxba, mert elgörbült a kormánya az ütközés miatt.
 
A szerelők nagyon gyorsan dolgoztak és 4 percen belül sikerült nekik megjavítani a motort, és Mátét visszaküldeni a pályára.
 
 Két indok is volt rá, hogy visszaküldték. Az első, hogy lehetett volna piros zászló, és újraindítják a vesenyt, ami egy új esélyt adott volna neki, a második pedig hogy tapasztalatot gyűjtsön a világ legjobbjai között. 2 körrel lemaradva, Máté egy jó ritmust felvéve 32. helyen végzett a versenyen.
 
A verseny után mindannyian csodáltuk, hogy Máté nem esett el a sóderben. A kormány elhajlításához nagyon nagy erő kell, úgyhogy ez csak mutatja, hogy Máté mennyire eltökélt és kemény!
 
Óriás köszönet Alessionak, Andreanak, az egész Kawasaki GP Project csapatnak, hogy esélyt adtak Máténak.
 
Szintén hatalmas köszönet Priskin Istvánnak, JRP Managementnek, GB Racing-nek, Hungarian Racing Engineeringnek, MAMS Gyorsaságinak, Mar Kawasakinak és még sok másnak, akik nélkül ez nem történt volna meg.
 
Úgy gondoljuk ez nem a vége Máté WorldSBK-s kalandjának. A csapat visszajelzései is mutatják, hogy ott a helye a legjobbak között!
 
 
 
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.