A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2021. június 16., szerda
Hírek

A váci Dakaros higgadt versenyzéssel a szezon harmadik versenyét is abszolválta, és bizakodóan várja a június végi ötnapos, 1500 kilométeres kihívást.

Zólyomi Andrea | 2021.06.07, 11:05:00 | Utolsó módosítás: 2021.06.07, 11:05:00

Cimkék:

Laller rutinosan számított arra, hogy az eddigiektől merőben eltérő terepviszonyok fogadják majd őt Szatmárnémetiben, ezért a Dakar motorja helyett a kisebbik KTM-et „csomagolta” el. Számítása végül csak félig jött be, mivel a könnyebb terepen fürgébb és fordulékonyabb technika tartogatott néhány kellemetlen meglepetést is.
 
 
Ennek ellenére az igazi terepralis környezetben zajló verseny nagyon tetszett Horváth Lajosnak, aki minden motoron töltött percet élvezve, elégedetten tért haza Romániából:
 
„Remek rendezvény volt a Baja Satu Mare 2021, a román srácok komoly pályákat pakoltak össze nekünk, minden elismerés érte. Pénteken indítottuk a napot a rajtceremóniával és egy rövid bemelegítő szakasszal, majd másnap érkezett a kemény meló, négyszer hatvan kilométer mért szakasz. Volt itt minden, amit szeretünk ebben a sportban: gyors, tempós szakaszok, mélyhomokos részek, erdei fűzőcske, vízmosások, sziklás terep. Ezt látva tudatosult bennem, hogy talán mégis érdemesebb lett volna a Dakaros technikát magammal hoznom, hiszen sajnos sok esetben bizony kevésnek bizonyult a kismotor ereje. Úgy meg pláne, hogy olyan technikai hibák is nehezítették a versenyzésem, mint pl. a letört kuplungkar. A verseny vége emiatt már kicsit nyögvenyelősre sikerült, de ennek ellenére nagyon jól éreztem magam! Értékes versenykilométereket gyűjtöttem a Rally Breslau előtt, és az M1 kategória 7. helyén végeztem.” - vont mérleget Horváth Lajos, aki következőleg Lengyelországban pattan majd nyeregbe.
 
 
Írta: Tóth Krisztián Márk
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.