A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2018. október 22., hétfő
Hírek

Zólyomi Andrea | 2018.06.01, 11:32:00 | Utolsó módosítás: 2018.06.01, 11:32:00

Cimkék:

Szombat hajnalban Ernszt Norbert megérkezett az Euro-Ringre, megtörtént a gépátvétel és elfoglalta a boxot. Ugyanis a motor a verseny előtt átesett egy kis fejlesztésen. Kihozták belőle a legtöbbet, amit a technika engedett. A motor a teszteken remekül viselkedett. Pozitív tapasztalatokkal állt neki az első szabadedzésnek. Körről körre szokta a motort és az új beállításokat, de teljesítményével nem volt elégedett. Még mindíg sokkal gyengébb volt a többiekénél. Jöttek a találgatások, hogy mi lehet a probléma.
 

Próbaképpen a motoron lecserélték a kipufogót és a gyujtásvezérlő elektronikát. Az RS125-nek teljesen megváltozott a karakterisztikája. Az első időmérő meglepetésként érintett mindenkit. A motor az első öt körig nagyon jól ment, magasabb fordulatokon remekelt és megjött az erő. Majd ahogy letelt a négy-öt kör, 10.000 - es fordulat után elgyengült. Így is az ötödik helyre qvalifikálta magát. A szombati versenyben visszacsúszott a nyolcadik helyre, majd visszaküzdötte magát a az ötödik helyre, ahol le is intette a kockás zászló. Este a boxban Kutrik Zsomborral és Lévai Karcsival ment a tanakodás, hogy mi lehet még a probléma.

Reggelre megtörtént a gyujtótrafó csere és az első szabadedzésen meglepően jól ment. Norbi 5 másodpercet javított az eddigi legjobb idején, ami 1.27.415 volt. -"Nagy vigyorral levéve a sisakot csak annyit mondtam: a motor tökéletes, ez a maximum amit ebből ki tudunk hozni."- Az qvalin a negyedik időt motorozta 1.22.930-as idővel. A vasárnapi első versenyen egy jól elkapott rajttal másodikként fordult, majd Gudmon Zoli gyorsan vissza is előzte, így harmadikként négy körön keresztül a nyomukban volt. A hatodik körben Szokolics Laci az első helyről állt ki váltopálca leesése miatt. Meg tudta előzni, így második helyen intette le a kockás zászló.
 

 
Következett a második verseny, amiben ismétlődött nagyjábol minden az első négy körig. Duris Maximilien utolérte Norbit, de Max mögötte elesett egy rövid féktávon. Végül a harmadik helyen ért célba.
 
"Remek versenytársakkal voltam körbevéve és nagy köszönetet kell mondanom Herczeg Daninak, hogy ellátott pótalkatrészekkel.
Összetettben harmadik hellyel zártam a hétvégét ponteggyenlőséggel a másodikkal. Remek hétvégét zártunk, meg voltam elégedve a végeredménnyel, de ez még nem elég. A motoron továbbra is fejlesztünk, hogy az élmezőnnyel tudjak csatázni."
- Osztotta meg élményeit Ernszt Norbert.
"Köszönöm a támogatóimnak a Vámsoftnak, a Neumann Motormentésnek, a Fulltop Cargonak és a Moto.hu -nak, hogy megint egy remek versenyt zárhattam.
 
Külön Köszönet a sok segítségért Herczeg Daninak, Gudmon Zolinak, Bereczki Gabinak, Surányi Zolinak, Ivaszjuk Sándornak, Kutrik Zsombornak és Polyák Bálintnak."
fotó: Erdélyi Károly, Lehotzky István
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.