A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2019. november 21., csütörtök
Hírek

Az április 22.-én lezajlott Kecskés Bence idei első, olaszországi versenye, a Lombardia régióban található cervesina-i pályán

Zólyomi Andrea | 2018.04.24, 12:26:00 | Utolsó módosítás: 2018.04.24, 12:26:00

Cimkék:

A két napos FMI által rendezett, a CIV Junior szárnya alatt futó esemény szombati napsütéses, és délutánra igen nyáriasra forduló napján edzések zajlottak.Négy felmenetel állt rendelkezésére, melyek alatt Bence visszajelzései szerint immár az edzőmotorjától eltérő versenygépét még jobban az ő igényeire hangolták. Az edzések során jelentős technikai ellenőrzés alatt volt a fiatal tehetség , illetve a motorja is. A szubjektív élményein kívül a csapat szerelői a technikus elmondásaira is támaszkodtak, aki a telemetriai elemzések alapján pontosan látta a pálya minden szektorában történteket. Ez alapján Bencének a szombati napon több „briefing” is jutott, a kötelező, pálya által kötött megbeszélésen felül – melynek elmulasztását pénzbírsággal sújtják-, a csapatfőnökkel Luca Pasinivel, és a technikussal is folyamatos kommunikáció folyt. A felmenetelek során B körideje folyamatosan javult, a csapat által kért laza, szabad edzésstílust követte, mely kiválóan alkalmas volt a további finomításokra.
 

Már ezen a napon látszott, hogy minden csapat versenyzője felkészült és edzett, az élbolyban motorozó fiatalok némelyike évek óta ebben a kategóriában indulva ér el folyamatosan dobogós helyezéseket.
 
A vasárnapi versenynapra szintén remek időjárás alakult, délelőtt két időmérő, délután két verseny várta a miniGP kategóriában versenyző fiatalokat. Bence igyekezett a csapat által kért taktikát követni, de nehéz dolga volt. Nem sikerült maradéktalanul olyan pozícióba kerülnie, ami kiváló időeredményt adott volna neki. Huszonhat versenyző közül az első időmérőn tizenkettedik, a közel két órával később kezdődőn egy helyet javítva a tizenegyedik helyet biztosította magának a rajtrácson, olasz csapattársa mögött. Az olasz csapata elégedett volt a teljesítményével, újabb tanácsokat kapott a versenyre az elemzések után.
 
 
Az első verseny az időmérőhöz képest későn, kora délután kezdődött. Hat kör állt a versenyzők rendelkezésére bizonyítani tudásukat, a majdnem három kilométer hosszú pályán. Bence remekül elkapta a rajtot, de valamiért a motorerő visszaesett és pár kanyar szükséges volt ahhoz, hogy összeszedje magát. Végig próbált előrébb jutni. A végén -óriásit hajrázva a célegyenes előtti utolsó kanyarban-, a nyolcadik helyen, csapattársa előtt ért célba. Mindenki nagyon örült az elért eredménynek.
 

Este hatkor kezdődő utolsó futamon a fiatal tehetség ismét a tizenegyedik helyről vágott neki a megmérettetésnek. A rajt és az utána következő első kanyar olyan jól sikerült, hogy három helyet javított azonnal, majd ezt a pozíciót folyamatos csatázásokkal próbálta tartani. Előretört a hetedik helyre is, amit végül elvesztett. A csapat és a szülei is nagyon büszkék rá, hogy magyarként ebben az erős mezőnyben, ilyen kiváló teljesítményt nyújtva bizonyított.
 
 
Nagyon jól éreztem magam mindkét nap során, jó volt végre versenyezni és csatázni igazán komolyan. Nagyon sütött a nap, de nem zavart, igazi nyár lett. A csapatban sokat segítettek a szerelők, mindig kérdeztek és én is szóltam, ha valami változást szerettem volna a motoron. A magyar csapatomból szurkoltam a fiúknak akik Spanyolországban voltak versenyen. Az időmérőn próbáltam jól menni, egész jól sikerült. Mindkét versenyen figyeltem és igyekeztem előre jutni, ami sikerült is.   Dobogóra sajnos nem tudtam állni, de következő hétvégén is igyekszem a legtöbbet kihozni magamból és az élbolyban csatázni.” –  Osztotta meg élményeit Kecskés Bence.
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.