A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2025. január 16., csütörtök
Gyorsasági Hírek
/ 166 oldal

Zólyomi Andrea | 2025.01.10, 09:13:00 | Utolsó módosítás: 2025.01.10, 09:13:00

Cimkék:

A Magyar Motorsport Szövetség a sportszakma részére megrendezi éves központi szemináriumát.
 
Időpont: 2025. február 23. (vasárnap)
Helyszín: Magyar Sport Háza, 1. emeleti konferenciaterem (1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.)
Időterv:
10:00 – 12:00    sportszakmai szeminárium
                12:00 - 13:00     szünet
                13:00 – 16:00    tájékoztató a Sportrendezvények biztonságáról szóló szabályzat módosításáról és a vonatkozó kormányrendeletekről
 
A részvétel a 2025-ben sportfelügyelői, versenyigazgatói, vezetőbírói licencet kiváltani kívánók számára kötelező, illetve a délutáni tájékoztatóra feltétlenül jöjjenek el a 2025-ben versenyt szervezni kívánó sportszervezetek, pályatulajdonosok, edzők is, hiszen a program ezen része főleg nekik szól!
 
Rajtuk kívül szeretettel várjuk a sportszakma egyéb képviselőit is (technikai felügyelők, pályabírók, szakágvezetők, szakági tanács tagok, kollégiumvezetők, MAMS tagszervezetek képviselői, szervezők, edzők, versenyzők, stb.), illetve bárkit, akit a téma érdekel.
 
A részvétel díjmentes.
A szemináriumot követően a sportfelügyelők, versenyigazgatók és vezetőbírók egy online teszt kitöltésével igényelhetik meg licencüket.

Zólyomi Andrea | 2024.12.16, 15:46:00 | Utolsó módosítás: 2024.12.16, 15:46:00

Cimkék:

Massimo Rivola vezette Aprilia Racing MotoGP biztosítja az amerikai-magyar gyorsasági motorversenyző edzőmotorját, amellyel megkezdheti a felkészülést a 2025-ös FIM JuniorGP Moto2-es versenyszezonra.
 
 
Az Aprilia RacingMotoGP a Team MMR-rel együttműködve döntött úgy, hogy biztosít Rossi számára egy vadonatúj Aprilia RSV4 Factory motort, amelyet az olaszországi Noale-ban található racing csapat készített fel.
Az új Rsv4 Factory egy igazi versenyzésre termett Aprilia motor, amely a több int 220 LE-vel igazi szörnyetegnek számít ebben a kategóriában.
 
Az Aprilia Racing a motor felkészítése során egyetlen részletet sem hagyott figyelmen kívül, kezdve a motortól, ahol csak a kiegyensúlyozást végezték, és az Aprilia MotoGP elektronikától az Ohlins futómű, a Brembo fékek és az SC kipufogó, amelyek mind az Aprilia MotoGP technikai partnerei.
 
 
Rossi Attila Moor, a JuniorGP jövőévi helyszínein edzhet majd ezzel a motorral, amit meglátva nyilván nem tudott kivárni és vasárnap, már a Cartagena-i pályán avatta fel
az Aprilia Rsv4 Factory-t.
 
A vasárnapi edzésen Rossi részt vehetett egy klub, a helyszínen megrendezett versenyén is, amelyet meg is nyert. Nagy meglepetésére sokan felismerték és kicsit bele is tudott kóstolni a népszerűségbe, hiszen nagyon sokan fotózkodtak a Révész Racing Next Generation Riders team tehetségével.  
Az évet december 28-án egy kétnapos edzéssel zárja a Valencia-i Ricardo Tormo Circuit-en.
 
 
Külön köszönet illeti a teljes Aprilia Racing részleget és Massimo Rivolát a motor előkészítéséért, Massimiliano Morlacchinak, aki támogatta ezt a projektet, és Révész Bálintnak, aki továbbra is szenvedélyesen segíti Rossi karrierjét a MotoGP felé.
 
Rossi Attila Moor:
Nem találom a szavakat, hogy elmondhassam, mennyire boldog és nagyon büszke vagyok arra, hogy egy olyan társaság, mint az Aprilia Racing, Massimo Rivola jóváhagyásával és Massimiliano Morlacchi együttműködésével lehetőséget ad arra, hogy a lehető legjobban felkészüljek a következő szezon versenyeire, a JuniorGP Moto2-es kategóriájában a Team MMR csapattal.
Most rajtam múlik, hogy keményen dolgozzak, hogy készen álljak a lehető legjobb eredmények elérésére.
Szeretnék köszönetet mondani Révész Bálintnak és Stefano Favaronak is, akik mindig mellettem állnak, és lehetővé teszik, hogy a legjobb körülményeket biztosítva elérjem az álmomat.
 
Szöveg és fotó: Révész Racing Next Generation Riders Team 

Zólyomi Andrea | 2024.12.12, 11:13:00 | Utolsó módosítás: 2024.12.12, 11:13:00

Cimkék:

A MAMS iroda 2024. december 20. és 2025. január 5. között zárva tart. Amennyiben január elején szükség van már MAMS licencre, kérjük, hogy haladéktalanul keressék meg a MAMS irodát!

 

Kellemes karácsonyi ünnepeket, boldog új évet és jó pihenést kívánunk!

 

Zólyomi Andrea | 2024.12.09, 09:32:00 | Utolsó módosítás: 2024.12.09, 09:32:00

Cimkék:

A H-Moto UNI Győr Team versenyzője meglehetősen szokatlanul hétköznap – november 25 - 27. (hétfő, kedd, szerda) – teljesítette a hetedik, utolsó versenyhétvégéjét a Junior GP mezőnyében, melyet az idei versenynaptárban már szereplő Estorilban rendezték meg. A 17 éves motoros ugyan ezúttal jobban teljesített, ám a pontszerzés ezúttal is elmaradt. Most jöhet a pihenés, aztán egy komoly felkészülés a jövő évi feladatokra. Egy biztos, Farkas Kevin ebben a sorozatban mindenképpen ott lesz 2025-ben a rajtrácson.

 

 
Tavaly rendkívül sikeres esztendőt tudhatott magáénak a H-Moto UNI Győr Team, amely 2024-ben immár kibővült, hiszen a Northen Talent Cup sorozatban 2022-ben második Farkas Kevin is csatlakozott a csapathoz, akit a Hungarian Motorsport Academy (HUMDA) támogat, azaz kizárólag a felkészülésre és a versenyzésre kell koncentrálnia.
 
 
A 17 éves Farkas Kevin idén a juniorok között húzta a gázt, és amíg a Red Bull Rookies Cup-ban a 18. helyen zárt összetettben a világ legerősebb utánpótlás versenysorozatán a megszerzett 16 pontjával, addig a Junior GP mezőnyében sajnos nem jött össze a bravúr, pont nélkül zárta bemutatkozó szezonját. Valamennyi hétvégén elkerülte a fiatal tehetséget a szerencse. A misanói szezonnyitón semmi sem jött össze – a versenyen el sem tudott indulni –, míg Estorilban a 24. pozícióban látta meg a kockás zászlót. Következett Barcelona, ahol mindkét futamon célba ért, majd egyik kedvenc pályáján, Portimaóban az első futamon a 22., míg a másodikon a 23. pozícióban intették le, majd Jerezben egy 26. és egy 24. hellyel zárt. Az aragóni versenyhétvégén egy hatalmas bukás miatt sem az időmérőn, sem pedig a futamon nem tudott elindulni, míg zárásként Estorilban mindkét viadalon 20. lett, ami az idei szezon legjobb eredménye.
 
 
„Mindent alárendeltem annak a két verseny közötti időszakban, hogy sikerüljön úgy felkészülnöm, meglegyen a várva várt pontszerzés. Rengeteget edzettem Talmácsi Gáborral, ugyanakkor mentálisan is igyekezett segíteni, átbeszéltünk mindent, ami hozzájárulhatott ahhoz, hogy ennyire félrement az idényem. A hétfői nap nagyon jól sikerült, megvolt a kellő tempónk, ráadásul az első szabadedzésen a 13. helyen zártam. Viszont keddre minden a visszájára fordult, egyszerűen nem találtuk a beállításokat, ráadásul én sem éreztem jól magam a motoron, ekkor eldőlt, a két futamot már a jövő évet szem előtt tartva beáldozzuk, és a versenyeken két, egymástól eltérő beállítással rajtoltam el. Bejött az elképzelésünk, hiszen végig jól éreztem magam a motoron, a legjobb helyen zártam mindkétszer az idényben, és a köridőm hétfőtől szerda délutánig három másodpercet javult. A szezonom véget ért, 14 versenyhétvégén 26 futamot teljesítettem, felejthetetlen és eseménydús év áll mögöttem. Büszke vagyok arra, amit elértem, nem tagadom, voltak mélypontok is. Remélem, jövőre már az idei tapasztalatokra építve egy sokkal jobb idényem lesz majd a Junior GP-ben” – fogalmazott a HMA versenyzője.
 
 
Az ifjú, 17 éves Farkas Kevin a két legerősebbnek tartott sorozatban, a Junior GP-ben és a Red Bull Rookies Cup-ban indult, szinte végigversenyezve a teljes szezont. A csapattulajdonos szerint ez remek felkészülés volt a 2025-ös szezonra.
„Kevin idei szezonját felkészülésnek tekinthetjük a 2025. évi komoly kihívásokat ígérő idényének. Rengeteget tartózkodott Spanyolországban, ahol folyamatosan edzett mind a pályán és azon kívül is, így a fejlődése a pályán és azon kívül is megkérdőjelezhetetlen számomra. Biztos vagyok abban, hogy méltóan tudja majd hazánkat képviselni a világbajnokságokon. Kevin esetében már tudjuk, hogy a Junior GP mezőnyében, egy profi csapat berkein belül fog versenyezni jövőre is. Ha megfelelően fejlődik tovább, akkor a reményeim szerint a hazai Moto GP futamon a Moto3-sok között ott lehet a rajtrácson – fogalmazott Kelemen Krisztián.
  
A Hungarian Motorsport Academy utánpótlásnevelési rendszert a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. hozta létre és működteti.
 
Szöveg H-Moto UNI Győr Team
Fotó: DASTMEDIA, Csák Levente

Zólyomi Andrea | 2024.12.04, 11:59:00 | Utolsó módosítás: 2024.12.04, 11:59:00

Cimkék:

/ 166 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.