A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2024. március 19., kedd
Gyorsasági Hírek
/ 151 oldal

2024. március 10.

Zólyomi Andrea | 2024.02.23, 10:37:00 | Utolsó módosítás: 2024.02.23, 10:37:00

Cimkék:

A Technikai Kollégium 2024. évi szabályzata alapján „technikai felügyelői tevékenységet csak eredményes MAMS technikai felügyelői vizsgát tett személy végezhet.”
 
Ezúton értesítünk mindenkit, hogy a 2024. évi első technikai felügyelői szeminárium és vizsga időpontja és helyszíne véglegessé vált:
 
Időpont: 2024. március 10. 9h
Helyszín: MAMI Magyar Motorkerékpár Technikum és Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Angol u. 36.
 
A képzés és a vizsga is elméleti és gyakorlati részből áll össze.
Érkezni 8:20-tól lehet. A képzés ebédszünettel együtt várhatóan 16 óráig tart. Jegyzetfüzetet és íróeszközt mindenki hozzon magával.
 
Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy a technikai felügyelők számára a képzés és a sikeres vizsga teljesítése kötelező!
 
Bármilyen kérdés esetén kérem a Technikai Kollégium vezetőjét, Farkas Gábort, Lojzit keressék a +36203455147-es telefonszámon vagy a gabor.farkas1975@gmail.com emailcímen, illetve részvételüket is nála jelezzék.

Zólyomi Andrea | 2024.02.20, 11:11:00 | Utolsó módosítás: 2024.02.20, 11:11:00

Cimkék:

Tisztelt MAMS tag képviselők!
Kedves Motorosok!
Kedves Olvasó!
 
Januárban már meghirdettem, hogy havi rendszerességgel fogok elnöki fogadóórát tartani, hiszen sokan kerestek/keresnek személyesen különböző témákban. Ezeknek a fogadóóráknak akkor van igazán jelentősége és súlya, ha MAMS tagszervezetektől, sportszakemberektől, versenyzőktől érkeznek be olyan kérések, amelyre választ szeretnének bármely szakágból, bármely témában, bármely sportszakmai felületről, azaz mindenhonnan, ami magyar motorsport témakörébe tartozik.
 
A következő online fogadóóra 2024. február 26-án 19 órától lesz. A kezdésig írásban (emailen, messengeren, sms-ben, stb.) beérkezett kérdésekkel fogjuk kezdeni, de természetesen a fogadóóra közben is lehet majd kérdést feltenni.
 
Meeting ID: 223 859 7701
 
Időpont: 2024. február 26. 19h
 
Bízom benne, hogy minél többet tudnak majd résztvenni az órán és megkapják a válaszokat a kérdéseikre.
 
 
Üdvözlettel
 
Hermann Henrik
elnök

Az immár 13 éves múltra visszatekintő H-Moto UNI Győr Team az idei esztendőben Kovács Bálint mellé leigazolta a magyar gyorsasági motorsport talán két legtehetségesebb fiatal versenyzőjét, Farkas Kevint és Görbe Somát

Zólyomi Andrea | 2024.02.19, 11:02:00 | Utolsó módosítás: 2024.02.19, 11:08:00

Cimkék:

Tavaly rendkívül sikeres esztendőt tudhatott magáénak az H-Moto UNI Győr Team, amely 2024-ben immár kibővült csapattal vág neki az idei szezonnak. A csapathoz olyan, már nemzetközi színtéren is bizonyított fiatal motorversenyzők csatlakoznak, mint a Northen Talent Cup sorozatban 2020-ban bajnoki címet szerző Görbe Soma, illetve ugyanebben a sorozatban 2022-ben második Farkas Kevin, akik Kovács Bálinttal, a Széchenyi István Egyetem hallgatójával együtt tovább öregbíthetik a magyar motorsport hírnevét. Ráadásul mindhárman a Hungarian Motorsport Academy (HUMDA) támogatottjai, azaz kizárólag a felkészülésre és a versenyzésre kell koncentrálniuk. A Hungarian Motorsport Academy utánpótlásnevelési rendszert a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. hozta létre és működteti. 
 
 
A csapat vezére immár évek óta az a Kovács Bálint, aki a 22 évével nemcsak rangidőse, de mentora is lesz a háromfős gárdának. Bálint – akárcsak a tavalyi szezonban – idén is két nagyon kemény nemzetközi megmérettetésben indul. Az IDM-ben az Alpha Racing motorosaként 2024-ben is gyári BMW-vel áll majd rajthoz a Superbike kategóriában – már túl van az első spanyolországi teszten –, míg az Endurance-világbajnokságon visszatér korábbi sikerei színhelyére, és a Wojczik Racing pilótájaként vesz majd részt az EWC európai futamain.
 
 
„Egy biztos, idén sem fogok unatkozni, hiszen olyan sorozatokban állhatok rajthoz, ami garanciát jelent a fejlődéshez. Nagyon büszke vagyok arra, hogy a német bajnokságban továbbra is gyári BMW-pilótaként teljesítek majd teljes szezont, ráadásul mind a csapat, mind a motor ugyanaz lesz, mint a tavalyi évben. Most egy teljes idény tapasztalatával és adataival állhatunk majd rajthoz, így a nagyon megerősödött Superbike-mezőnyben a tavalyi 6-10. helyeket idén már a dobogós és maximum az ötödik pozíciók válthatják fel. Az EWC-ben sokáig zajlottak a tárgyalások, végül eldőlt, hogy visszatérek a 2022-es sikereim színhelyére, a Wójcik Racingbe, ahol idén egy legújabb Honda nyergében bizonyíthatok. Négyen vagyunk a Superbike csapatban, és mindig az adott versenyen dől el, vajon melyik három motoros indul a vb-futamon. Bízom önmagamban, hiszen mind a megtett kilométerekben, mind a 24 órás versenyek tapasztalatában felveszem a társaimmal a versenyt” – jelentette ki Kovács Bálint.
 
 
Görbe Soma feladata sem lesz egyszerű, ugyanis a 18 éves motoros azonnal bekerül a mélyvízbe, hiszen a tavalyi, első 600-as szezonját követően 2024-ben az IDM Superstock 1000-es kategóriájában áll rajthoz egy BMW-vel.
 
„Ez lesz az első ezres szezonom, ráadásul azonnal a világ egyik legerősebb bajnokságában kell bizonyítanom. De egyszerűen nincs időm ezen gondolkodni, hiszen javában zajlik már a felkészülésem. Jelenleg a fizikai felkészülésen van a hangsúly, illetve az erősítéseken, ugyanis az ezres BMW igencsak próbára fog tenni. Éppen ezért a legfontosabb idei célom az új kategória megszokása. Persze aki ismer, az pontosan tudja, mindent megteszek majd azért, hogy esélyem legyen már az idén felállnom a pódiumra, de hogy ezt meg tudjam valósítani, sok függ majd az ellenfeleimtől, illetve a saját teljesítményemtől” – árulta el Görbe Soma.
 
 
A H-Moto UNI Győr Team harmadik versenyzője, a 16 éves Farkas Kevin sem akárhol húzza majd a gázt, igaz, egyelőre a juniorok között. Kevin a Red Bull Rookies Cup mellett a JuniorGP Moto3-as kategóriájában is versenyezni fog, ráadásul egy olyan csapatnál kap lehetőséget – az olasz AC Racing Team színeiben –, amelynek tavalyi versenyzője idén már a gyorsaságimotoros-vb-n szerepel. A JuniorGP mezőnye hét helyszínre látogat el idén. A szezon április 21-én Misanóban indul, majd négy spanyolországi és két portugáliai helyszínen fognak megküzdeni egymással a pilóták, míg az utolsó fordulót november 24-én Valenciában rendezik.
 
 
„Fantasztikus évnek nézek elébe, hiszen két nagyon komoly nemzetközi utánpótlás bajnokságban veszek részt. A Red Bull Rookies Cup-ot senkinek sem kell bemutatnom, ahol tavaly már teljesítettem egy teljes szezont, és Assenben a hetedik helyen végeztem. Idén amellett, hogy tovább folytatnám a tapasztalatgyűjtést, már szeretnék több versenyen is a dobogóért küzdeni. A Junior GP-n – ami a juniorok világbajnokságának felel meg – tavaly debütálhattam, ám idén egy igazi nagyágyúhoz kerültem, ugyanis az AC Racing az egyik legjobb csapat a mezőnyben. Ráadásul bekerültem a csapat akadémiájára is, így a szezonrajtig végig Spanyolországban készülök. Egyértelmű célom, hogy minden szinten fejlődni tudjak, illetve a még meglévő hibáimat képes legyek kiküszöbölni” – fogalmazott Farkas Kevin.
 
 
A H-Moto UNI Győr Team tulajdonosa és csapatfőnöke mindhárom versenyzőjétől eredményes szezont vár, hozzátéve, hogy természetesen személyre szabottan kell mindezt érteni, hiszen például Somának egy nagyon erős bajnokságban kell bizonyítania élete első ezres idényében, míg Kevinnek két, nem akármilyen sorozatban kell helyt állnia.
 
„Az előzetesen meghatározott terveinknek megfelelően sikerült a Bálinttal kapcsolatos tárgyalásokat lezárni. Voltak opcióink, de ezek közül sikerült a számunkra legjobbat választani, így az IDM-ben továbbra is a gyári BMW csapatban húzza a gázt. Az EWC-ben visszatérünk a Wójcik Racinghez, ahol Hondával fog versenyezni. Ezzel kapcsolatban, most egyáltalán nem lesz zavaró tényező, hogy negyedik pilótának szerződtünk le, mert a tapasztalataink alapján nagy valószínűséggel így is el tud majd rajtolni Bálint, hisz aki teljesíti az edzéseket, az szombatig akár csapatot is válthat. Csapatunk kibővül, hisz hozzánk igazol Farkas Kevin ettől az évtől. Nagy reménysége a hazai gyorsasági motorsportnak, és hiszem, hogy a megszerzett tapasztalatunkkal segíteni tudjuk a karrierjét és mihamarabb elérheti álmát a MotoGP paddockban. Szintén nálunk folytatja Görbe Soma, akit a szakavatott szurkolóknak nem kell bemutatni. A közösen meghatározott célok elérésében fogjuk segíteni a karrierjét. Kezdve a média megjelenéseitől a bajnokságban való szerepléséig. Mivel Bálinttal egy helyszínen lesznek az idei versenyei, így kézenfekvő, hogy sokat tanulhat a BMW beállításából és a pályák feldolgozásából is Bálinttól. Nem titkolt célunk, hogy Bálint példáját követve hasonló karriert fusson be Soma is, ennek ez az év lesz az első lépcsőfoka, kezdve azzal, hogy beadta jelentkezését a Széchenyi Egyetemre” – közölte Kelemen Krisztián.
 
 
A Wójcik Racing Team menedzsere, Sławomir Kubzdyl örül, hogy egy olyan gyors és tapasztalt pilótát tudhat újra a csapatában, mint Kovács Bálint.
 
A szezon nagyon izgalmasnak ígérkezik a számunkra, hiszen egy új kaland veszi idén kezdetét. Nem tudjuk mire számíthatunk a Hondától, de nagyon várjuk, hogy felfedezzük a 24 órás futamokon. Bálint EWC-s pályafutása kezdete óta tudjuk, hogy számára mindig lesz hely a csapatunknál, ezért örülünk, hogy most visszatér hozzánk. Artur Wielebski, Jurand Kuśmierczyk és Kamil Krzemień mellet Bálint alkotják az idei felállásunkat. Bálintot ismerve nem kell aggódnom egy pillanatig sem, hiszen egy rendkívül gyors és tapasztalt pilótával lettünk gazdagabbak” – számolt be Sławomir Kubzdyl.  
 
A BCC Alpha Van Zon BMW menedzsere, Werner Daemen lelkes a közös folytatást illetően.
 
“Nagyon boldogok vagyunk, hogy az idei évben is folytatjuk Bálinttal a közös munkát. Az első esztendőben voltak nehezebb versenyeink, de ennek ellenére is sikerült jó eredményeket elérnünk. Azt gondolom, hogy ez a szezon más lesz, mint az előző, hisz Bálint már ismeri a csapatot, a motort és a pályákat is. Nincs más, mint irány a TOP5” – mondta Werner Daemen.
 
 
Fotó: H-Moto UNI Győr Team
 

Zólyomi Andrea | 2024.01.31, 09:53:00 | Utolsó módosítás: 2024.01.31, 09:53:00

Cimkék:

Két trófeával a kezei közt térhetett haza a veronai Motor Bike Expóról (MBE 2024) a gyorsasági motorversenyző, Számadó Máté. A kétszeres magyar bajnok az Alpok-Adria Kupa és a FIM Európa-kupa előző kiírását egyaránt megnyerte – utóbbiban 2019 után már másodszor ért a csúcsra. Most azt reméli, a bajnoki cím hasonló lökést adhat a pályafutásának, mint a négy évvel ezelőtti.
 
„Egy óriási motorexpót kell elképzelni, ahol több ezren, sőt több tízezren fordulnak meg – mesélte a Career Brand Management érdeklődésére a veronai díjátadóról Számadó Máté. – Egy külön stand adott otthont az Alpok-Adria Kupa és az Európa-kupa díjátadó gálájának. Egy elképesztően nagy motoroskiállításról van szó, rengeteg márkával, érdekes kiállítással  önmagában is emlékezetes program lett volna de így, hogy a ceremónián mindkét sorozat győzteseként vehettem át kupákat még különlegesebb volt az út”
 
A 18 esztendős motorversenyző a trófeák ellenére sem tud maradéktalanul elégedetten visszagondolni a 2023-as idényére. Ennek fő oka, hogy a német bajnokságban (IDM) nyújtott teljesítménye elmaradt attól, amit előzetesen remélt önmagától.
 
„Egészen jól sikerült, bár sikerülhetett volna jobban is. Büszke vagyok a győzelmeimre, de azt sajnálom, hogy a német bajnokság kevésbé alakult jól, és végül anyagi okokból nem is tudtunk itt teljes szezont menni. Ha már így történt, a magyar bajnokság mellett igyekeztem minden erőmet ide koncentrálni, ami végül jól alakult, mivel mindhárom sorozatban az élen zártam. Sokat tudtam tanulni, így ilyen szempontból is jó év volt 2023. Remélem, hogy a tanultakat és az eredményeket felhasználva pedig lehetőségem lesz idén még előrébb lépni.”
 
 
Az előző szezonban behúzott összetett elsőségek közül az Európa-kupában nyújtott eredményére a legbüszkébb.
 
„Rendkívül színes, a motorsport világát átfogó mezőnyről volt szó, amelyből a szezon nagy részében hárman tudtunk kiemelkedni. Többször volt, hogy elég sok másodperccel el tudtam lógni a dobogós riválisoktól is. Volt, hogy a dominancia, volt, hogy a nagyobb csata miatt lett emlékezetes egy-egy futam. Van néhány dolog, amit másként csinálnék utólag, de összességében olyan siker lett a vége, ami nemcsak jól cseng, jó is volt megélni csaknem minden pillanatát. Ráadásul 2019 után már másodszor jött össze az Európa-kupa-elsőség, ez is különlegesebbé teszi a győzelmet.”
 
A versenyző a téli időszakban heti két futóedzés mellett két erősítéssel készül, az egyre jobb idő beköszöntével pedig a motorozás is mind nagyobb szerepet kap a felkészülésben. Számadó kulisszatitokként azt is elárulta, amikor nem tud élőben körözni, akkor különböző szimulátorokban, aktuálisan a legfrisseb Formula–1-es videojátékban trenírozza mentális képességeit. Egy-egy pole-pozíció esetén pedig nemegyszer az online ligákban még jobban is izgul, mint élesben a versenypályán.
 
„2019-ben nagy lökést adott az Európa-kupa-győzelem, abban bízunk, hogy ezúttal is hasonló lendületet vehetünk. Ennek köszönhettem 2021-ben és 2022-ben is, hogy szabadkártyásként tudtam szerepelni a VB futamokon, és 2022-ben pontokat is szereztem.
A szezon még nem állt össze teljesen, még tart a szponzorkeresés, a cél, hogy teljes idényt tudjak menni a német bajnokságban. Volt már rá nem egyszer példa, hogy az Alpok-Adria Kupából az IDM-be került versenyzők kiemelkedően teljesítsenek ott is. Szeretnék hasonló utat bejárni, már csak amiatt is, mert a német bajnokság már-már a világbajnokság előszobájának tekinthető.
 
Sőt, még előrébb is lépne a német bajnokságban, ugyanis – ha minden anyagi háttér összeáll – a jelenlegi kategóriájánál eggyel feljebb, a 600 köbcentis gépek mezőnyében mérettetné meg magát 2024-ben.
 
 
„A fókusz most azon van, hogy lehetőleg ne csak résztvevő legyek az IDM-ben, hanem kategóriát is tudjak lépni és a 300-asok után az SuperSport 600-ban fejlődhessek tovább. Mellette pedig a magyar bajnokság minél több fordulójában szeretnék részt venni. Bízom abban, hogy ez összejön, és 2024 hasonlóan hasznos, tapasztalatokban gazdag év lehet, mint az előző volt” – tekintett előre a Hungarian Racing Engineering tehetséges versenyzője, aki hosszabb távon a Superbike-világbajnokság állandó mezőnyét szeretné megcélozni, az odáig vezető úton pedig remek szintlépésnek gondolja az IDM 600 köbcentis kategóriáját.
 
 
Forrás: Career Brand Management
 

Zólyomi Andrea | 2024.01.02, 09:34:00 | Utolsó módosítás: 2024.01.02, 09:34:00

Cimkék:

Egy menedzser dolga ugyan más, mint a versenyzőé, ám amíg utóbbi 200-as tempóval száguld a pályán, addig előbbi hasonló tempóban tárgyal a támogatókkal, izgul a pilótájáért. Ha a kémia működik a két ember között, akkor abból nagy eredmények születhetnek. Ez a fajta kémia megvan Kelemen Krisztián a H-Moto Team tulajdonosa és Kovács Bálint között, így nem csoda, hogy évről évre egyre eredményesebb az együttműködék. A 22 éves motoros idén a világ egyik legerősebb bajnokságában, a német IDM-ben szerepelt a BMW gyári pilótájaként, valamint állandó versenyzőként állhatott rajthoz az Endurance-világbajnokság európai futamain. Nézzük miként értékeli a 2023-as szezont Kelemen Krisztián.
 
 
Miután számos lehetőség felmerült már 2022 végén Bálint idei versenyszezonjával kapcsolatban, mégis mi alapján döntött arról, hol és milyen csapattal álljon rajthoz 2023-ban?
Kelemen Krisztián: - Bálint 2023-as programjánál több szempontot is figyelembe vettünk a menedzsmenttel. Mi lenne a legideálisabb fejlődési lehetőség a számára, amivel a karrierje fejlődését tovább tudjuk segíteni. Ezért döntöttünk Rizmayer Gábor sportigazgatóval az IDM legjobb gyári BMW-s csapata mellett és fogadtuk el a szlovák Maco Racing Team ajánlatát az EWC-re.
 
 
Milyen célokat tűztek ki maguk elé az IDM-ben, miután gyári pilótaként a korábbi, sokszoros bajnokcsapatban húzhatta a gázt Bálint?
Kelemen Krisztián: - Az IDM-ben olyan célokat tűztünk ki Bálint számára, amik feszegetik a jelenlegi tudásának határait. Egy ilyen csapatnál sokkal komolyabb szerkezetbe kell beintegrálódni, felvenni a ritmust és dolgozni a sikerért. Az első évben a siker a folyamatos fejlődésben mérhető le. Ettől az évtől dolgozott Bálint fix telemetria mérnökkel, Fekete Bálint személyében, és ennek a munkakapcsolatnak is idő kellett mire összecsiszolódott. A szezon második felében már a tizedek faragásáról szólt. Valamint arról, hogy minél többet tudunk és tapasztalunk annál nehezebb az optimális beállítás megtalálása egy adott pályára. Nagyon sokat segített ebben a munkában, hogy a csapattársak adatait is tudtuk hasznosítani.
 
 
Mi az, ami mindebből megvalósult, illetve mi az, amiben még javulnia kell a versenyzőjének?
Kelemen Krisztián: - Bálint folyamatosan a határait feszegetve motorozott és ez az esésekben csúcsosodott ki, hisz ezek zöme a túlvállalásból adódott. A német bajnokságban induló pilóták és csapatok egy nagyon magas szintet képviselnek a világ motorsport élmezőnyéből, így kijelenthetem, hogy egy hatalmas dolgot vittünk véghez azzal, hogy ebben a mezőnyben a 8.-ik helyet sikerült megszerezni a Superbike kategóriában. Személy szerint én egy részsikernek örültem volna, de nem lehetek elégedetlen, mert Bálint abszolút megtalálta a helyét a csapatban, valamint a hangot a szerelőkkel és a mérnökével. Így az eredmények is jönni fognak, ha a következő évben is egy hasonló előrelépésre lesz képes, mert bizony, még fejlődnie kell. Viszont teljesen jó úton jár.
 
 
Az igazi próbatétel azonban az Endurance-világbajnokság volt idén, ráadásul ezúttal már nem beugró, hanem állandó versenyzőként…
Kelemen Krisztián: - Az idei EWC sorozatban az volt a cél, hogy fix helyet szerezzünk Bálintnak, lehetőleg egy minél jobb csapatban. Ehhez meg is kaptuk a Maco Racing csapatától a lehetőséget. Róluk tudni kell, hogy huszonöt éve vannak jelen a hosszútávú világbajnokságban. A Yamaha és a Dunlop támogatásával szerepelnek. Nagymúltú, rengeteg tapasztalattal rendelkező csapattulajdonos irányítja a csapatot, akit mindenki ismer és elismer a paddockban. Így pozitívan tekintettünk erre a szezonra, hisz nem kell a helyért küzdeni stresszelve, hanem mint biztos résztvevő „csak” készülni kellett a futamokra.
 
Pár szóban ismertesse, mi a fő különbség a sprint és az EWC futamok között.
Kelemen Krisztián: - Ez a szakág teljesen más, mint a sprint futamok. Itt nem csak az erő, a gyorsaság vagy a gumiabroncs számít, hanem az összhang a csapat és a versenyző között, valamint a megfelelő felkészítése a motornak. A fentiekből adódik, hogy a csapat mindenben jól teljesített, hisz ha baj volt, a lehető legrövidebb idő alatt megoldották és folytatódhatott a száguldás.
 
 
Melyek voltak az idei 24 órás vb-futamok legemlékezetesebb pillanatai? Már, ha sikerül kiemelni ilyet…
Kelemen Krisztián: - A legendás Le Mans-i futam egy hihetetlen hideg és esős hét volt. Hajnalban 3 fokban rótták a köröket a pilóták, a jó szereplés nekünk ekkor repült” el szó szerint, Enzo Boulom szenvedett balesetet és onnantól a célba érkezés, vagyis inkább a túlélés volt a cél. A spa-i futam nem kezdődött jó előjellel, hisz Bálint itt indult életében először rajtversenyzőként, de a motor nem indult be, és az első kört az utolsó helyen tudta megkezdeni. A folytatás is rélomba illően alakult, hisz hajnal két óra körül egy irgalmatlan nagyot esett. Használt gumikkal engedték ki, hogy időt nyerjünk, és lehet ez okozta a vesztét a jó helyezésnek, hisz elment a motor hátulja és szinte megsemmisült a motor. Nekem Bálint volt a fontos, és szerencsére mire bejutottam a medical centerbe, már minden rendben volt vele. Hihetetlen, mert szinte karcolások nélkül megúszta élete legnagyobb esését. A motort a csapat összerakta, csak a váz maradt ép meg a blokk, emberfeletti munkát végeztek a szerelők. A baleset után 4 óval már Bálint is újra a pályán körözött. Az utolsó futamon volt a legkevesebb hiba, így egy fantasztikus 6. helyet sikerült szerezni, amivel mindenki elégedett lehetett, mert ezt a viszontagságos szezont egy kimagasló eredménnyel fejelte meg a csapat és privátként a superbike kategóriába ennyire elöl végezni az nagyon ritka. Összegezve rengeteg tapasztalatot gyűjtött Bálint az idei EWC szezonban, és ami a leglényegesebb, újabb 3 futamot fejezett be. Ezekre lehet építeni a jövő évi szereplést.
 
De milyen szereplést? Hol folytatja Bálint?
Kelemen Krisztián: - Folyamatosan tárgyalunk a 2024-es évről, a cél a következő fejlődési lépcsőfok megmászása, de a két sorozatban jó lenne azonos márkával szerepelni. Beszereztünk egy BMW edzőmotort Bálintnak, így azért könnyebb lesz a versenyek közötti holtidőt áthidalni. Január végére meglesznek a szerződések, és a február eleji hagyományos sajtótájékoztatón jelentjük majd be a 2024-es terveinket. Nagyon köszönöm annak a rengeteg embernek, akik a munkájukkal segítik Bálintot, hisz nélkülük nem tartanánk itt. Boldog Új Évet Kívánok minden motoros barátunknak!
 
szöveg és  fotó: H-Moto Team
/ 151 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.