A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2019. november 19., kedd
Enduro Hírek
/ 20 oldal

Zólyomi Andrea | 2019.10.24, 09:23:00 | Utolsó módosítás: 2019.10.24, 09:40:00

Cimkék:

Lezárult a 2019-es év CL4 Offroad Motoros iskola Endurocross bajnoksága, amely ismételten Lantos József szervezésével és egyben a Királyválasztó atyjával, Piliscséven került megrendezésre. Rengeteg munkával és előkészülettel az idei évben sikerült - részben megújult - pályát és nyomvonalat biztosítani a megjelentek részére.
 
 
Emlékeim szerint az elmúlt nyolc évben nem volt ehhez fogható pazar időjárás a királyválasztókon, mikor már a reggeli órákban érezhető volt a nap melege és nem dideregve kellett sorban állni a nevezéshez. Nyilván a száraz körülményeknek is meg van a hátulütője, így ez a pálya is elbírt volna a verseny előtt egy kiadós hetes esőzést is akár.
 
A pálya nehézségi szintje feltette az i-re a pontot. Hiába a sok előkészület és lelkiismeretes munka, a csapadék hiánya meghagyta a versenyzők részére a porban fürdés „élményét” és hangulatát, ami egyben óriási kihívás volt, másrészről veszélyesnek is mondható. Ennek tekintetében óriási kitartást és koncentrációt igényelt a pálya, úgymond ejtőzésre lehetőséget nem adva.  
 
A hétvégén rengetegen voltak kíváncsiak a Királyválasztóra, ezért szép számú nézői sereg gyűlt össze a pálya szélén. A kilátogatók nagy örömére szép létszámú 214 főből álló mezőny biztosított izgalmas, eseménydús napot.
 
 
A pálya adottságainak és elhelyezkedésének köszönhetően a magyar versenyzőkön kívül, szlovák motorosok is eljöttek harcba szállni. Meglepetésre szolgált, illetve közülük is kiemelt figyelmet érdemelt a Dakaron dobogós helyezéssel célba érkező Stefan Svitko # 42, aki szintén a királyi koronáért harcolt, de a motorja a beszívott por után úgy gondolta, hogy nem képes tovább haladni, ezért az 5. kör után kiállni kényszerült.
 
Az abszolút elsőségért és dobogós helyezésekért a két órás futamban több esélyes jelölt is volt, köztük az endurocross bajnokság állandó résztvevői és a motocrossból jól ismert Hugyecz Erik # 141, aki az előző évek tapasztalatából fakadóan úgy gondolta ismét megmérkőzik a Királyválasztón, hogy elnyerje az elsőségért járó koronát.  
 
A két órás futamban lehetőség nyílt arra is, hogy a versenyzők párban váltva induljanak, ezért többen is felsorakoztak a rajtba. Ennek tudatában több visszatérő és motocrossból idelátogató versenyző is érkezett, hogy belekóstoljanak az offroad szakág legszélsőségesebb irányvonalába, amely minden akadályt és pályát egybefoglal.
 
 
A pálya széléről láthattuk Lécz Gergelyt # 8, mint visszatérő motocross bajnok, vagy akár ifjabbik Técsi Lászlót # 904 illetve a versenyre párban induló Dinnyés # 13 fivéreket, akiket szoros kapcsolat fűz és szívük húzza vissza az endurocrosshoz.
 
Mint, ahogy az a címben is olvasható a hétvégi verseny az elejétől-végéig kiélezett és felfokozott hangulatban zajlott. Mind a pálya leküzdése, mind az ellenfelekkel való küzdelem a rangos mezőnyben kihívást jelentett mindenki számára és több bajnoki cím sorsa is itt dőlt el.
 
Nem mindenki számára úgy sikerült a verseny, ahogy eltervezte. Egy fiatal tehetség azonban a várakozásokon felül teljesített, Tádics Dániel # 91 nyert az E1-es kategóriában és a dobogó harmadik helyezettje abszolút értékelésben kimagasló eredményt ért el az éllovasokat követve.
 
Az élen Szőke Márk # 95 és Hugyecz Erik # 141 a crossos időket felidézve óriási csatát vívtak egymással az abszolút elsőségért, miután Svitko # 42 nem tudta folytatni a versenyt. Abszolút győztesként Szőke Márk # 95 ért célba Hugyecz Erik # 141 előtt 1.79 másodperccel és Tádics Dánielt # 91 megelőzve.
 
Hiába, a feszített tempó és a kiélezett küzdelem miatt becsúszott 1-2 hiba. A rendező Lantos József # 237 a díjátadó végén úgy határozott, hogy a koronát a folyamatosan gyorsuló és hátrányát ledolgozó Erik # 141 részére adta át arra hivatkozva, hogy a verseny során pálya elhagyás és szalagon kívüli motorozás történt Márk # 95 részéről. Így az időeredményt végig nézve és a látottak alapján Hugyecz Erik # 141 harmadik alkalommal nyerte el 2019-ben a dombok királyának járó koronát. Ettől függetlenül Szőke Márk # 95 E2 –es kategória bajnokaként ünnepelhetett és megtartotta a versenyen elért abszolút elsőségét.
 
 
Ez az év abból is különleges, hogy talán eddig az elmúlt 4-5 évet tekintve nem volt ennyi résztvevője a királyválasztónak, főleg úgy, hogy tudom mennyi „versenyző” társunk távol marad a hazai versenyzéstől és nincs jelen sportág ezen ágában.
 
Dicséretes, hogy az egy órás futamban 117-en vettek részt, köztük licences és licenc nélküli lelkes motorosok is. A futamban, hamar az első helyre feltörő Liszka Roli # 650 közel 4,5 perces előnnyel fejezte be, ezzel bemelegítve a két órás megmérettetésre, ahol párban indult. Rolit # 650 követve Pálinás Zdenko # 260 és Mikita Martin # 633 szoros küzdelemben érkezett a célvonalba.
 
Az ifisták 50 és 65 ccm-es mezőnyében összesen 19-en jöttek el a versenyre, hogy pontokat gyűjtsenek a jobb helyezés érdekében, az élen állók pedig bebiztosítsák bajnoki címűket. Apja nyomdokaiban járó Ifj. Vágó Norbert # 150 megnyerte a versenyt, így főlényesen megszerezte a bajnoki címet az ifi 50 ccm-ben. Szintén apukáját követve Bohuslav Radecek # 144 harmadikként végezve Kovács Brajen Dominik # 103 mögött, elnyerte az év végi második helyezettnek járó díjat.
 
 
65 ccm-es kategóriában Horváth Zsombor # 199 volt a leggyorsabb, de az év végi első helyett Németh Bálintnak # 109 sikerült megtartani, míg Katona Alex # 123 a dobogó legalsó fokára állhat majd fel év végén.
 
 
A legkisebbek után rövid és gyors kevésbé technikás pályán versenyezhettek a 85 ccm-ben indulók. A második körben történt baleset során, ahol a legfiatalabb Ocsovay Richárd # 113-as rajtszámmal esett, lefújták a futamot. Az újra indítást követően már csak 22 percet kellett teljesíteniük, ahol Hateier Botond # 120 jött ki győztesként, Kádár Dominikot # 116 és Lakatos Ábelt # 195 megelőzve.
 
A nagy létszám és a sok újdonsült motoros ellenére balesetmentesen ért véget a nap és nagy gratuláció mindazoknak, akik teljesítették ezt a versenyt.
 
Tiszteletre méltó dolog, hogy motocross és enduro bajnokok illetve dakaron kiemelkedő helyezést elérő versenyzők csatlakoznak és vesznek részt, hogy népszerűsítsék a sportágat. Ez is mutatja a sportág szépségét és sokszínűségét, amelyhez párosul a családias érzést keltő hangulat is a versenyeken.
 
A 2019-es versenyszezon tehát lezárult a CL4 Offroad Motoros Iskola Endurocross OB piliscsévi futamával, de jövőre tovább folytatódik a küzdelem a bajnoki címekért! Várunk Titeket a pályán és a pálya mellett egyaránt! Érdemes követni a www.mams.hu oldal-t, ahol az Enduro szakág híreit, valamint a versenynaptárakat is megtaláljátok majd.
 

Zólyomi Andrea | 2019.09.25, 09:50:00 | Utolsó módosítás: 2019.09.27, 16:59:00

Cimkék:

A nyár elmúltával ismét felpezsdült a versenyzés, így került megrendezésre a soron következő Kiskunfélegyházi bajnoki endurocross futam a béri sárdagasztás után.
 
 
A kiskunfélegyházi motorsport egyesület új helyszínen bonyolította le a verseny rendezését, nem megszokott körülmények között, a kiskunfélegyházi motocross pályán és a hozzátartozó Parkerdőben kialakított nyomvonalon zajlott a verseny.
 
Remek időjárási körülmények között, családias hangulatú versenynapot tudhatnak magukévá a szombati napon megjelentek. A szervezők komoly felkészüléssel és igyekezettel az adottságokat kihasználva kiváló nyomvonalú pályát alakítottak ki.
Minden megtalálható volt, amely nehezítette a motorozást. Főbb kihívást az épített extrém utca és az erdőt átszelő vasúti átjáró okozta, ahol az ügyesebbek átugratva abszolválták az akadályt.
 
Az eső hiánya nem vált előnyére a versenyzőknek, helyenként a por okozott nehézséget a látási viszonyokban, viszont a talaj ennek ellenére, fogós és jó tapadási lehetőségeket biztosított.
 
 
Az előkészített cross pályáról elrajtolva, az erdőbe érve a szűk nyomon, centiméterekre a fáktól versenytempóban száguldozva, óriási koncentrációt igényelt a versenyzőktől, hiszen a hibázás lehetősége, bármelyik pillanatban bekövetkezhetett.
A reggeli dermesztő hideg után, gyönyörű napsütéses idő fogadta a versenyzőket és a rájuk kíváncsi nézőket. A pálya körbe járásával itt-ott váratlan nézőket is lehetett felfedezni, köszönhetően a Parkerdő körüli turista nyomvonalaknak.
 
A verseny menetrendje a már jól megszokott időbeosztás volt, így a szülők izgalmára az 50 és 65 ccm-es ifi kategória kezdett. A 65 ccm-es kategóriában Horváth Zsombor # 199 diadalmaskodott, Németh Bálint # 109 és Katona Alex #123 előtt végezve. A velük egy időben versengő 50 ccm-es mini kategóriát a béri második helyezése után, győztesként kikerülő ifjabbik Vágó Norbert #150 nyerte, amellyel bajnoki esélyeit bebiztosította magának az ifi 50 ccm-es kategóriájában.
A pálya széléről elnézve a hozzátartozók, legfőképp az apákat említeném meg, az izgalomból fakadóan nagyobb csatát vívtak magukkal szemben a pálya szélén, mint versengő sarjaik.
 
A béri versenyt követően a mindkét futamban győztesként kikerülő Lakatos Máté # 129 revansot vett Hateier Botonddal szemben # 120, akik után Kádár Dominik # 116 állhatott fel a dobogó harmadik fokára. A fiúk szép és látványos motorozást mutattak be a cross pályán a nézők számára.
 
A futamok közötti szünetekben a kitelepült vendéglátóhelyek biztosítottak lehetőséget a helyi étel különlegességek kipróbálására és hűsítők fogyasztására. Minden adott volt, amely maximálisan kiszolgálta a helyszínre érkezőket.
 
A jelenlegi pályaadottságok más erőfeltételeket biztosítottak az egy illetve két órás futamban résztvevők számára. A harmadosztályú futamban az abszolút elsőségért a fiatalabb generáció vívott nagy csatákat a rutinos kitartó szuperveterán versenyzők előtt. Mindössze 27 másodperccel megelőzve Hofmeister Dánielt # 814, Utasi Martin # 858 került ki győztesként, utánuk érkezett Liszka Roli #678 a mindent beleadok maga látványos és gyors motorozási stílusával.
 
 A nap zárását a két órás futamban résztvevők jelentették, ahol nem túl nagy létszámú, de annál erősebb mezőny gyűlt össze. Ő miattuk is érdemes volt közel a naplementéig várni, hiszen nagyon izgalmas, érdekfeszítő versengés volt látható. Egytől-egyig mindenki ádáz csatát vívott az ellenfelekkel vagy mást nem az akadályokkal.
 
 
A természetes elemekkel is megspékelt nyomvonal összes része nem kis izgalmakat nyújtott versenyzői és nézői szemszögből egyaránt. Ezeket a meglévő helyzeteket a jelenlevő fotósok és videósok kihasználva, nem mindennapi pillanatképeket készíthettek a helyszínen.
 
Szőke Márk # 795 számára a nem túl kedvező béri szereplés után, most sikerült magabiztos motorozásával megnyernie a két órás futamot. Közel 1,5 perces lemaradással Szatyina Gábor # 48 érkezett a célba, akik nyakába loholva az E1-es kategória bajnok esélyese Hertlik Donoven # 94 haladt át a cél vonalon.
 
 
Különlegességként írnám le, hogy az abszolút eredmény tekintetében, három különböző stílusban motorozó és különböző kategóriában részt vevő versenyző foglalhatta el pozíciójukat a dobogón, így képviselve mindegyik kategóriát.
 
Az endurocross bajnokság lassan a végéhez közeledik és egyetlen egy futam, a Királyválasztó lesz az utolsó, ahol még mindenki bizonyíthat, mégpedig a hírhedt piliscsévi versenypályán. Addig is lehet már kalkulálni, ki hogyan áll a bajnokság tekintetében!
 
szöveg: Brenner Ádám
fotó: Vadas Mária

Zólyomi Andrea | 2019.09.11, 10:16:00 | Utolsó módosítás: 2019.09.11, 10:16:00

Cimkék:

A hosszas nyári szünet után nagy elánnal várta a hazai endurocross mezőnye ezt a hétvégét, hogy a nyári pihenő után újból megmérkőzhessenek. Az időjárás túltett mindenen és könnyedén elfelejtette a versenyzőkkel az elmúlt hetekben megtapasztalt nyári kánikulát.
 
 
Nem történt ez másként, megkezdődött a szombati versengés, szokás szerint a mini, majd az őket követő ifi futam volt porondon száraz körülmények között. Az első és második ifi futam között, nagyot hajrázott a harmadosztály mezőnye is, szintén eső mentesen, de már javában lógott az eső lába.
 
A harmadosztály mezőnyében Molnár Bence # 759 Gasgassal végzett abszolút elsőként, a sok-sok versenyt megjárt szuperveterán Buchvald Jani”bácsi” # 224 és Tóth Laci”bácsi” # 200 előtt.
 
Miután lezajlott az egy órás és az ifik második futama megérkezett a beígért égi áldás. Hozzátartozik, hogy ígérték is az esőt a mai nap folyamán, de mindenki bízott benne, hogy a késői órákban csak a futamok végén érkezik meg. A valóságban nem így történt, az ifi futam végén megérkezett, ezzel teljes mértékben átszabta az elképzelt gondolatmenetet. Ízig-vérig ádáz csatát kellett vívniuk a természet adta lehetőségekkel a versenyzőknek, de ennyire ne is rohanjunk előre.
 
 
Először is, emlékeim szerint a 2016-ban rendezendő ec után, 3 év elteltével tért vissza ismét Bérre a mezőny. Tudniillik ez a helyszín maga a paradicsom, igazi endurós vonásokat rejt magában. A természeti lehetőségeket, patak meder, sziklás feljárók, természeti nehézségek mellett a rendező megújult nyomvonallal és új extrém akadálysorral várta az ideérkezőket. Fektetett gumisor, kőágy, illetve vasúti talpfa és dupla konténer felhasználásával alakítottak ki látványos pályaszakaszt, amely mellé biztosítottak egy hosszabb elkerülőt is, amelyet a 2 órás futamban gyakorlatilag a felvezető kör után mindenki használni kényszerült.
 
A nedves körülmények annyira átszabták a porondra szánt játszmát, hogy a 2 órás futamot idő előtt, a verseny 75%-nál le is intették. Ugyanis történt ez meg az….
 
Megváltoztak az erőviszonyok, a pálya teljes mértékben kőkemény endurós nyommá alakult, így az amúgy sem túl népes mezőny megtizedelődött. Voltak, akik mások segítségével tudták abszolválni a pálya nehezebb szakaszait, akadtak olyanok is, akik egy-két kör után feladni kényszerültek a versenyt. Ami nem is csoda, hiszen a sártól nehezen forgó kerekek is megnehezítették a pályán való közlekedést.
 
 
Ettől is szép ez a sportág, ennek köszönhetően a bajnokság állása két futammal a szezon vége előtt még nem eldőlt és a jelenlegi eredményeknek köszönhetően változhattak a pontállásbeli erőviszonyok is. A két órás futamot abszolútban Radek Bohuslav # 206 nyerte, utána érkezett nem mindennapos teljesítménnyel Jánosi René # 31, majd a dobogó legalsó fokát pedig a rajtban eleső Szőke Márk #7 95 foglalta el.
 
Sokak számára nem úgy sült el ez a hétvége, ahogy tervezték viszont a Bohuslav család büszkén távozhatott a helyszínről, ugyanis az ifjabbik Bohuslav, Radecek # 144 apja nyomdokait követve, ifj. Vágó Norbert #150 előtt diadalmaskodott és megnyerte a Mini kategóriát.
 
Az 85 ccm-es kategóriában a Lakatos fivéreket megelőzve Hateier Botond # 120 szerezte meg a győzelmet mindkét futamban. Ebben a futamban történt egy szerencsétlen esés is, aminek a kimenetele szerencsésen végződött, de óva intő a jövőben. Ifjabbik Kutics Attila # 153, aki két másik versenyző társával való versengés közepette elugratás közben keresztbe leérkezve a földre került, és a mögötte érkező versenyző sajnálatos módon áthajtott a fején, ami következtében eltört a sisakja és koordinációs problémát szenvedett, így a második futamot ő sem tudta teljesíteni. Viszont vannak a jó barátok, Lakatos Máté # # 129 beérve őt, megállt és azonnal segítséget kért a részére.
 
A versenybeszámoló mellett fontos azt is megemlíteni, hogy a szombati napot vegyes érzelmekkel zárhatták a kilátogatók, ugyanis pár nappal ezelőtt ismét eltávozott közülünk az egyik versenyzőtársunk, 46 éves korában Balogh Tibor a Karancs MSE versenyzője, az ő tiszteletére az egy órás futam előtt tartottak megemlékezést. Isten nyugosztalja.
 
 
A szomorú hírt a két órás futam előtt pedig egy örömteli esemény váltotta fel, mégpedig Halőrünk, azaz Apró Péter # 227 a lehető legmegfelelőbb időben ünnepelhette az 50. születésnapját. Hiszen akkor kell ünnepelni, mikor a legjobban esik, ez a gyakorlatban is megvalósulni látszott!
 
 
A béri verseny talán jobban kedvezett az endurósoknak, viszont a bajnokság következő állomása szeptember 21-én, Kiskunfélegyházán várja a versenyezni vágyókat. Ezek után kicsit crossosabbra vesszük a figurát. 
 
Írta: Brenner Ádám # 29
fotó: Vadas Mária
 

Zólyomi Andrea | 2019.07.29, 09:34:00 | Utolsó módosítás: 2019.07.29, 09:34:00

Cimkék:

 

 

Helyszín: Kiskunlacháza MX pálya
Időpont: 2019. augusztus 17. 8:30
Edző: CL4 Offroad Motoros Iskola, Czúni László
 
Feltételek:
1.    Érvényes éves enduro licenc, vagy enduro kiegészítő licenc
2.    Online regisztráció a MAMS rendszerében
3.    Versenyzésre alkalmas állapotú motor és védőfelszerelés
4.    Kategória megkötés nincs, ifi és felnőtt kategóriások egyaránt jelentkezhetnek
 
Információk:
1.    8:30-as érkezés és 9:00 kezdés, várható befejezés 14:00.
2.    Az edzés és a pályahasználat DÍJMENTES!
3.    Résztvevők maximum száma 20 fő, melyből 2x10 fős csoportok lesznek kialakítva.
4.    Online nevezés kezdete: 2019.07.23. 20:00, amikor betelik a keret a regisztráció lezár.
5.    A regisztrációt előzetesen vissza lehet mondani az enduro6@gmail.com e-mail címen.
6.    Aki regisztrált, de nem jelenik meg, az kizárja magát a később rendezendő szakági edzéseken való részvételről. Ne vegyük el a lehetőséget a többi versenyző elől!
7.    További információk a megadott e-mail címen.
 
 

Zólyomi Andrea | 2019.07.11, 13:50:00 | Utolsó módosítás: 2019.07.11, 13:50:00

Cimkék:

A 2017-ben Enduro Gp világbajnoki futamként rendezendő verseny után egy év kihagyással újra otthont adott egy hétvégére Parádfürdő az endurós társadalomnak. A versenyre visszagondolva elfog a deja vu érzés, hiszen hasonló érzéseket keltett ez a verseny, mint amit a sokat emlegetett Vb is okozott.
 
 
A mezőnyt a rendezők a világbajnoki futam 36 km-es nyomvonalának nagy részén vezették végig, amelynek mértszakaszai javarészt, kisebb nagyobb módosításokkal megegyeztettek a vb menőknek 2017-ben kijelölt zárt pályás szakaszaival.
 
Bence #53 segítségével és tapasztalatait kihasználva a szervezők közösen készítették elő a terepet a verseny idejére. A nézők sem maradtak figyelmen kívül, a rendező igyekezett központosítani a versenyt, így a depó mellett elhelyezkedő és települést átszelő patak kövekkel és sziklákkal tarkítva is a pálya egyik látványos része volt, ahol a versenyzők hűsölni tudtak, miközben küzdöttek az elemekkel.
 
 
A mért szakaszokat is úgy alakították ki, hogy könnyen és gyorsan megközelíthetőek legyenek a már megszokott elhelyezkedésű depóból. Ennek megfelelően a nézőknek eleget téve, a motorosok látványos közlekedéssel, itt-ott egy-egy bevállalós ugratással vagy csúszással vigyort csaltak a kilátogatók arcára. A pálya összekötő szakaszai tartogattak meglepetéseket is, köszönhetően a csütörtöki esőzésnek, így a pálya erdei zegzugos részei nagyon sárosak voltak, de a nyílt tempós részeken kemény szikkadt poros talaj fogadta a versenyzőket.
 
 
A nyári hőség ellenére 86-an haladtak át a rajtdobogón és kesztyűs kézzel igyekeztek az akadályokat venni. A pálya nyomvonala és maga az időjárási körülmények, a közel 30 fok közeli hőmérséklet, miközben az embert a vízpartra vágyna, azért a második napra megritkította a versenyzői sereget, ebben közre játszott a szűkös etap idő is, ami nem mindenesetben volt megfelelő pihenő és felkészülési idő a következő körre a versenyzők részére.
 
Mindezek mellé párosul, hogy Bodonynál ketté váló etap szekció, ahol a mezőny két különböző nyomvonalán a harmadosztály könnyített útvonalon, míg 1-2. osztály és veterán más felé haladva, egy sáros mély hasadéknál találhatták magukat. Ez a rész oly mértékben áldozatait szedte, hogy a harmadik körre biztonsági szempontokat figyelembe véve ki is vették a verseny távjából.
 
 
Az idei év Holló Bencének #53 elég vegyesen alakul, de mostanra teljesen felépült a béri versenyen elszenvedett vállsérüléséből. Ez meg is látszott, amelyet az eredménye kifejezetten tükrözött is, hiszen fölényesen nyerte meg a 2 napos ütközetett Gyenes Mani #8 előtt, aki egy rendkívül látványos piruettel a földre kerülve 180-as fokos fordulattal a földről azonnal felpattanva kisebb hátrányt összeszedve, másodikként végzett, majd bezárólag Szatyina Gabi # 48 végzett a harmadik helyen.
 
Ezen a hétvégén Bence duplán diadalmaskodott, egy részt megnyerte a versenyt másrészt hazai pályán sikerült mások részére egy izgalmas verseny hétvégét összehozni a rendező Mad Boyz Motorsport Egyesület és segítőik közreműködésével. Ezzel kellő mennyiségű motivációt szerezve az év hátralevő felében megrendezendő versenyeire.
 
Meglepetést okozott, hogy a harmadosztályban sok új és visszatérő versenyző mutatkozott meg napi licenccel és tette próbára magát a két napos enduro versenyen. Ennek köszönhetően a harmadosztályban érdekes és izgalmas csaták alakultak ki, a bajnokság sorrendjét megváltoztatva, de az első helyen végző Utasi Martint # 858, cseppet sem zavarva zárt, Akács Norbi # 961 visszatérő vetélytársa előtt, akiket napi startengedéllyel Kiss Dávid # 932 követett.
 
 
Röpke másfél hónapos nyári felfrissülés és pihenés után ismét találkozhatunk Cereden, ahol tavaly színvonalas endurocross futamot rendeztek, idénre viszont nagyobb falatba vágva a fejszét, megrendezésre kerül az enduro bajnokság következő futama. Értesüléseim és véleményem szerint motorokat nem otthon hagyni, érdemes lesz felkészülten érkezni, ha egy kis vérpezsdítésre vágysz! Nem lesz egyszerű és könnyű menet.
 
Írta: Brenner Ádám # 29
Fotó: Vadas Marica
 
/ 20 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.