A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2018. december 18., kedd
Enduro Hírek
/ 17 oldal

Zólyomi Andrea | 2018.12.14, 12:31:00 | Utolsó módosítás: 2018.12.14, 12:31:00

Cimkék:

A Magyar Motorsport Szövetség a sportszakma részére megrendezi éves központi szemináriumát.
 
Időpont: 2019. február 17. 9:00 (vasárnap)
Helyszín: Gastland M0 Étterem és Rendezvényközpont (M0 szigetszentmiklósi kihajtó)
 
A részvétel a 2019-ben sportfelügyelői, versenyigazgatói, vezetőbírói licencet kiváltani kívánók számára kötelező.
Rajtuk kívül szeretettel várjuk a sportszakma egyéb képviselőit is (technikai felügyelők, pályabírók, szakágvezetők, szakági tanács tagok, kollégiumvezetők, MAMS tagszervezetek képviselői, szervezők, edzők, versenyzők, stb.), illetve bárkit, akit a téma érdekel.
 
A részvétel díjmentes.
A szemináriumot követően a sportfelügyelők, versenyigazgatók és vezetőbírók egy online teszt kitöltésével igényelhetik meg licencüket.
 
A konkrét témákról január folyamán még küldünk emailt, illetve a www.mams.hu honlapra és a MAMS Facebook oldalára is kitesszük azokat.
 
Részvételi visszajelzéseteket az office@mams.hu címen várjuk.
 

Zólyomi Andrea | 2018.11.20, 12:24:00 | Utolsó módosítás: 2018.11.20, 12:24:00

Cimkék:

FIM International 6 Days of Enduro - ISDE magyar képviselője Chilében Tóth Barnabás, aki kategóriájában 93. helyezést ért el, a 151 célba érkezőből! 

Team manager: Ádám Hadobás
Gratulálunk Nektek!
 
 
 
 
 

FIM International 6 Days of Enduro - ISDE Chile magyar képviselője Tóth Barnabás, team manager Hadobás Ádám

Zólyomi Andrea | 2018.11.16, 11:05:00 | Utolsó módosítás: 2018.11.16, 11:05:00

Cimkék:

 

Tóth Barnabásról röviden: 

“Tóth Barnabás vagyok, 1983.09.27-én születtem Budapesten, 1998 óta versenyzek, több éve első osztályban az enduró szakágnál. Számos magyar és nemzetközi versenyen is részt vettem. Szeretném elmondani, hogy idei évben már negyedik alkalommal veszek részt "International Six Days of Enduro" versenyen. Ez idáig Trohy Team-ben versenyeztem 3 alkalommal, a nemzeti csapat tagjaként. 2016-ban a csapattal Franciaországban a 12. helyen végeztünk. Az idei évben Magyarországról sajnálatos módon nem indul csapat, így egyedüli versenyzőként önállóan indulok a FIM ISDE 2018 Chile rendezvényen, egy KTM EXC 350 F motorral.”
 
 
 
Támogatók:  
Mezőker 

Zólyomi Andrea | 2018.11.05, 14:48:00 | Utolsó módosítás: 2018.11.05, 14:48:00

Cimkék:

Kedves Endurosok!
 
Szeretettel meghívok minden érdeklődőt a MAMS Enduro Szakág éves értekezletére.
 
Időpont:          2018. november 20., Kedd, 15.00 óra
Helyszín:         Magyar Sport Háza, földszinti tárgyaló (1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.)
 
Témák:
 
·         2019-es versenynaptár-tervezet összeállítása.
Kérem a rendezőket, hogy minél előbb jelezzék versenyrendezési szándékukat felém, hogy a helyszínen gyorsabban tudjunk haladni!
 
·         Szabálymódosítások.
Kérem, hogy előre jelezzétek felém a módosítási javaslatokat, hogy fel lehessen készülni a témákból!
 
 
Szeretettel várunk minden érdeklődőt, most van lehetőség az észrevételekre és módosításokra!
 
A módosításokról a Szakági Tanács hoz döntést maximálisan figyelembe véve a megjelentek véleményeit, érveit.
 
Üdvözlettel:
 
Nagy Péter sk.
enduro szakágvezető

Zólyomi Andrea | 2018.10.29, 09:20:00 | Utolsó módosítás: 2018.10.29, 09:20:00

Cimkék:

Ezen a jubileumi, pontosan 35. Királyválasztó versenyen a magyar enduró és motokrossz szakág versenyzői álltak rajthoz. 
Megtisztelő volt egy sorban állni a 2018-as motokrossz bajnokság két nyertesével. 
 
Az induláskor, számomra csak egy cél létezett: behúzni az utolsó endurós győzelmet, hogy én lehessek a 2018-as év enduró bajnoka. 
 
 
Nem gondoltam se többre, se kevesebbre, hiszen nem vagyok már "profi" versenyző - sőt, talán sosem voltam igazán, hisz nem találtok meg a regisztrált, professzionális versenyzők között és fizetést sem kaptam soha azért a rengeteg edzésért és versenyért, ami az elmúlt 17 évnyi pályafutásomat jelenti. 
 
 2016-ban egy halálos betegséget diagnosztizáltak nálam. Megműtöttek és fájdalmas, lélekpróbáló kezelésekre kellett járnom. Lehullottam a porba. Elvesztettem még az alap élethez szükséges kondíciómat is. Belekerültem egy óriáskerékbe, ahol egyszer fent- egyszer lent küzdöttem, egyszerűen csak az életemért. Igen. 
Lehet, hogy segített ebben az élet-halál harcban a versenypályákon és azok mellett szerzett tapasztalat,de higyjétek el, senkinek sem kívánok hasonlókat!
 
 
Közben azonnal kellett más motivációkat találnom, mert tudtam,hogy számomra  a versenyzés talán örökre véget ért. Szerencsére felvettek az egyetemre, ahol Sportszervezőnek tanulok. 
Az első évben ez volt az egyetlen kapcsolatom a versenysporttal. 
Precízen kiszámolt kezelések, diéta és egy nagyon finom rehabilitációs edzés segítettek. 
Kerestem önmagam. 
Kerestem azt a Kacsát, Gábort, akinek ezek után nem csak a versenypályákon kell megállnia a helyét. 
Dolgoztam itt és ott. 
Próbálgattam magam, hogy merre menjek tovább. 
 
 
Most tünetmentes vagyok és remélem, hogy kigyógyultam a diagnosztizált daganatos betegségből. Maradtak még kisebb egészségügyi problémáim, de úgy érzem jó úton haladok és mindent megteszek azért az örömért,hogy motorozhassak.
 
Erre a versenyre én úgy jöttem, hogy az egész héten az irodában edzettem, az asztalnál ülve. 
Nem voltam motorozni, igaz a monori Csapatversenyen való indulás jót tett a kondimnak.
Egyetlen célom az endurokrossz bajnokság megnyerése volt. 
Talán még titkon sem álmodtam arról,hogy megnyerhetem a koronát. 
Nem mondom, hogy nem gondoltam már rá a korábbi években, de most valóban nem ez volt a célom, hisz tisztában vagyok a lehetőségeimmel.
 
 
A rajtom igen jól sikerült,olyan Kacsás lett.  
Azt, hogy bal kivülről fogok rajtolni, majd a rajtkanyarban lévő pici eldobón megpróbálok teljes gázzal elugrani-így a többiek elé kerülve - természetesen a taktika része és csapatmunka volt. Elmentem előre és több,mint két körön keresztül vezettem.
Aztán jött Erik, az MX2-es és Maci, az MX1-es bajnok. Éreztem, hogy abban a pillanatban sokkal gyorsabbak nálam, így nem hadakoztam és elengedtem őket, beálltam egy számomra egészséges tempóra, amivel hozzájuthatok a hiányzó pontokhoz. Menetközben azon kaptam magam, hogy mind Erik, mind Maci látótávolságban maradtak. 
Ez igen jó érzéssel töltött el, hisz enduróban így sokkal könnyebb érzékelni, hogy merre is vagy igazán. 
A bosszúságot csak az okozta, hogy sikerült négyszer elesnem a pályán és kétszer befullasztanom a motort. 
 
Eljött a tankolás ideje, majd a lelkileg igen fontos 1h20perc.
 
 A dolgok történtek és én erőre kaptam, ami egy magabiztosabb motorozást tett lehetőve.
 
Maci, valahol a tankolásnál mögém került, Erik pedig egyre közelebb. Egy körön keresztül, szinte nyaltam Erik hátsó kerekének porát. 
Aztán előztem és az utolsó két körben már határozottan én mentem elől. 
 
A befutó előtti körben már biztos távolságot tartva értem célba és nyertem a 35. Dombok Királya címet, OKR KTM lovammal. 
 
Nagy menet volt, elfáradtam.  
 
A cím elnyerésével viszont egy  régi álmom válhatott valósággá. 
 
 
Köszönetet mondok a sokévi segítségért:
Családomnak
Barátnőmnek
OKR KTM 
WP HAVASI
MOTOMAX
ICE CUBE 
ICE DECOR
CUIES Kft.
KEKE PHOTO
 
 
Firtosvári Gábor#7 
/ 17 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.