A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2018. július 17., kedd
Hírek
/ 97 oldal

Zólyomi Andrea | 2018.07.09, 10:37:00 | Utolsó módosítás: 2018.07.09, 10:37:00

Cimkék:

Misanóban debütált Sebestyén Peti a CIA Landlord Honda csapatnál és azonnal megmutatta, hogy rengeteg benne a potenciál az új motorral. A 16. helyen haladt át a célvonalon, így éppen csak, hogy nem sikerült pontot szereznie a világbajnokságban. Később  a pálya határainak elhagyása miatt büntetést kapott és elvettek tőle egy pozíciót, így hivatalosan a 17.helyen zárta az olasz versenyhétvégét.

 

 
„Elégedett és boldog vagyok az elmúlt napok miatt, természetesen kicsit többet vártam a versenytől. Sajnos az első pár kört túlságosan visszafogottan kezdtem, mert szerettem volna teljes versenyt menni, tapasztalatot gyűjteni és nem belemenni egy rosszul végződő csatába. Ennek következtében sokat vesztettem és csak az utolsó körökben értem oda, ahol már a kitűzött helyekért tudtam volna harcolni, aztán a büntetésem miatt ez meghiúsult. Nyilván szeretném megtörni a jeget,  pontot(pontokat) szerezni és úgy érzem, ezzel a motorral nem elérhetetlen a top10-es eredmény sem, amiért keményen fogok hajtani. Az új csapat fantasztikus, az első pillanattól nagyon jó volt velük együtt dolgozni és nagyon sok építő tanácsot kaptam, ami segített abban hogy minden kimenetelben gyorsuljak. A legfontosabb, hogy remekül érzem magam a motoron, élvezet volt vele menni egész hétvégén.”- mondta Peti.
 
 
A CIA Landlord csapatfőnökének, Simon Buckmasternek is tetszett Peti bemutatkozása, így összegezte a hétvégét:
 
„Azt kell, hogy mondjam Sebestyén Péter hétvégi szereplése nagyon pozitív kezdés volt. Nyilvánvalóan nem akart elesni az első versenyén, egy kicsit óvatos volt a kezdőkörökben, de aztán nagyon keményen harcolt. Néhányszor elhagyta a pályát, ezért büntetést kapott, de így utólag nem nagy különbség, hogy 16. vagy 17. lett. Abból a szempontból viszont rossz, hogy így nem tudott pontszerző  helyért  előzni az utolsó körben. A szabály az szabály, de 6 másodperccel volt a mögötte haladó versenyző, ezért számomra túlzott büntetés, hogy egy pozíciót elvettek tőle. A szabályoknak is következetesebbeknek kellene lennie, de nem azok. Péter megmutatta , hogy van benne potenciál és biztos vagyok benne, hogy a következő versenyeken jobbnál jobb pontszerző helyekért küzdhet majd. Kyle-al együtt most neki is lehetősége lesz tesztelni és versenyezni az új elektronikával, szóval egy erős szezonzárást várunk a CIA Landlord Honda csapatával. Köszönöm Kor és Matia munkáját, akik kiválóan tudtak együtt dolgozni Péterrel és így megmutattuk, hogy milyen erős a csapategység nálunk. Magabiztos hangulatban megyünk a nyári szünetre és nagyon optimistán tekintve az év további részére.”
 
 
 
Most kisebb szünet következik a bajnokságban, amit Peti fizikai és mentális felkészüléssel fog tölteni, hogy a lehető legjobb formájában térjen majd vissza. Augusztus végén tesztelni mennek az új csapatával Portimaóba, ezt követően szeptember elején pedig szintén Portugáliában, ugyanazon a pályán folytatódik a világbajnokság.
 

A H-Moto Team 16 éves tehetsége újabb sikerrel szeretné megőrizni összetettbeli első helyét az IDM Suzuki Cup 2018-as sorozatában

Zólyomi Andrea | 2018.07.06, 11:06:00 | Utolsó módosítás: 2018.07.06, 11:06:00

Cimkék:

A H-Moto Team csapata újra útra kel, hogy ismételten bizonyítson a nemzetközi mezőnyben. Ezúttal Zolderben gurul pályára a csapat 16 éves tehetsége, Kovács Bálint, hogy folytassa eddigi kiváló szereplését az IDM Suzuki Cup sorozatában. A fiatal motoros – aki a katari nemzeti bajnokságban kétszer is dobogóra állhatott, valamint fölényesen vezet a 2018-as magyar bajnokságban – ismét győzelmi esélyekkel kezdheti meg a hétvégét, és ha minden a tervek szerint alakul, akkor növelheti előnyét a német sorozatban.
 
 
Kovács Bálint számára is eljött a folytatás, hiszen a hétvégén újra motorra ülhet az IDM Suzuki Cup sorozatában, melyben a fiatal motoros teljes szezont teljesít. A szezonnyitón, az oscherslebeni ringen Bálint remekül szerepelt, hiszen a szabadedzéseken, mindkét időmérőn ő futotta meg a legjobb köridőt, míg a két futamból egyet megnyert, a másikon második lett – ennyi idősen még egyetlen magyar motoros sem aratott ilyen sikert komoly nemzetközi sorozatban –, így vezeti az összetettet is. Ezúttal Zolderben rendezik meg a folytatást, és a 16 éves motoros a lehető legjobb előjelekkel várhatja az újabb megmérettetést. Ráadásul a felkészülés folyamán tesztelt is a hétvégi verseny helyszínén, ahol többek között a beállítások terén is nagyot lépett előre a csapat.
 
 
„Nagyon vártam már a folytatást, hiszen az előző versenyhétvégéhez képest rengeteg idő telt el. Idén eddig nagyon jó formában versenyzek, amit mind a hazai, mind pedig a nemzetközi megmérettetéseken is meg tudtam őrizni. Bízom a hasonló folytatásban, győzni szeretnék ezúttal is, hiszen tesztelni tudtam a zolderi pályán, így az alapbeállításokkal és a pályaismerettel abszolút nem lesz gondom. A gyakorláson futott köridőm jobb volt, mint a Suzuki Cup tavalyi élmenőinek ideje. A pálya nagyon technikás, ugyanakkor rengeteg előzési pont van rajta, így nagyon kemény versenyre számítok, de szeretném úgy zárni a hétvégét, hogy növelem az előnyömet összetettben” – mondta Kovács Bálint.
 

Zólyomi Andrea | 2018.07.05, 14:48:00 | Utolsó módosítás: 2018.07.05, 14:48:00

Cimkék:

MEGHÍVÓ
A Magyar Motorsport Szövetség Elnökségi ülése
 
Időpont: 2018. július 12. 9h
Helyszín: Magyar Sport Háza, 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.
 
Napirendi pontok:
  1. Hozzájárulás külföldön történő licencváltáshoz
  2. Versenynaptár módosítás
  3. Kérelem sportbírói licencdíj elengedésére
  4. Korkedvezmény adása
  5. Szakágvezető visszahívása
  6. Szakági tanács módosítása
  7. Adatkezelési szabályzat elfogadása
  8. Névszponzori szerződés megkötése
  9. FIM és FIME bizottsági tagok jelölése
  10. Fegyelmi Kollégium összetétele, módosítása
  11. 2019-es évkezdés, 2018-as lezárás, határidők az SST számára
  12. 2019-es vagyonértékű jogok értékesítésének szabályozása határidőkkel
  13. 2019. évi alapkiírások, éves versenyrendszer és versenynaptár kialakításának szabályozása
  14. Regisztrálás és regisztrációs verseny fogalmának tisztázása és szabályozás pontosítása
  15. OMSZ és a törvényi kötelezettség megszüntetésének lobbija
  16. Stunt szakág helyzete, szakágvezető választás
  17. Szakágvezető kinevezésének és visszahívásának rendje
  18. Egyebek
 
A hatályos SZMSZ alapján az Elnökség üléseinek munkájában az elnökség tagjai, valamint a meghívottak vesznek részt. Az érdeklődők csak az elnök, vagy az ülést levezető elnökségi tag engedélyével nyilváníthatnak véleményt.
 
Budapest, 2018. július 5.
                                                                                                                                                                                                                                 Hermann Henrik sk.                                                                                                                         
elnök

Zólyomi Andrea | 2018.07.04, 12:19:00 | Utolsó módosítás: 2018.07.04, 12:19:00

Cimkék:

Az elmúlt hétvégén a Pannónia-Ringen folytatódott az Alpok Adria nemzetközi versenysorozat, ahol immáron Laczkó Máté és csapata a MAMI ÉSE is képviseltette magát.
 
Hosszú, és nehézkes időszakon van túl a csapat, hiszen a Suzuki Motorcycles Hungarytól kapott Suzuki Gsx R 1000R paripát nem sikerült időben versenyképessé tenni, így Máté a Brnoi Superbike versenyen sem tudott Szabad Kártyásként elindulni.
 
 
A hiányzó alkatrészek június végén érkeztek meg a Suzukiba. Ekkor vált teljessé a technika felkészítése is, így először élesben az ostffyasszonyfai ringen sikerült bevetni a versenygépet.
Pénteken a szabadedzéseken sikerült egy szinte tökéletes beállítást találni, amiben nagy szerepe volt Fejes-Nagy Lászlónak a Bade Motorsport szakemberének, aki Magyarország egyik legjobb futóművese.
 
A szombati időmérőn, Máté 1:57.008-as ideje a hetedik helyre volt elég, ami egy rendkívül jó teljesítménynek számít, hiszen a mezőnyben több Endurance VB menőt és volt Superbike versenyzőt is láttunk.
 
 
A szombati versenyt a MAMI ÉSE pilótája sikeresen teljesítette, és pontosan abban a pozícióban intették le, ahonnan indult. A hetedik helyezés pedig 9 pontot ér az Alpok Adria Kupában. Jó volt hallani, hogy Mátét a hivatalos televíziós közvetítésben is megemlítették, mint az eddig indult legfiatalabb Stock 1000-es versenyzőt az Alpok Adria Kupasorozatban.
 
A második versenynapon, Laczkó Máté már nem volt ennyire szerencsés, ugyanis a GSXR elektronikája nem állt a helyzet magaslatán. Ez a délelőtti Warm Up időeredményein is meglátszott. Nem sikerült 2 perc alá menni, majd a délutáni második verseny, ötödik körében kiállásra kényszerült elektronikai hiba miatt.
 
A versenyhétvégét így összegezte Mohai János csapatvezető:
„Hosszú nehézségek után, végre sikerült egy szinte hibátlan technikát Máténak adni, ő pedig kihozta belőle a maximumot. Sok új beállítást kipróbáltunk a hétvégén, ezzel is tökéletesítve a Suzukit. Nagy büszkeséggel tölt el Máté érettsége, ahogyan a versenyeken a motort kezelte. Számomra egyértelmű helye van ebben a Stock 1000 kategóriában. A következő hetekben megállás nélkül tesztelünk, hogy a következő horvátországi fordulóban még eredményesebb legyen csapatunk.”
 
 
A MAMI ÉSE Csapatára sok munka vár a következő hetekben, de a technikai problémák ellenére gőzerővel készül a kupasorozat következő állomására, amit a festői Adria partján, Grobnikban rendeznek meg július végén.
 
 

Zólyomi Andrea | 2018.07.03, 13:09:00 | Utolsó módosítás: 2018.07.03, 13:09:00

Cimkék:

Ernszt Norbert pénteken késő délután megérkezett Kakucsra a MAMI Kupa harmadik fordulójára. Aznap még egy gyors 1 órás edzést megtartva pozitív élményekkel várta a másnapot a versenyző.
 
Másnap reggel megtörtént a gépátvétel és neki is állt egy gyors áttétel, illetve gumicserének is. A motort beállították és már következet is a szabadedzés. A pálya kicsit csúszott a reggeli hűvös időben, ezért csak élménymotorozás volt. Elérkezett az időmérő, ahol sikerült elcsípnie a második rajtkockát egy 44.126-os idővel. Szeretett volna tovább gyorsulni, de egy újabb hiba ütötte fel a fejét! A hátsó gátló csillapítása túl merev volt, így a hátsó gumit tépkedte. Ezzel a hibával akkor nem foglalkoztak, lesz ami lesz alapon vágtak neki a nap további részének. Egy 40 perces szünet után érkezett is a verseny. A rajt elég jól sikerült, de pár kanyar után Szokolics László meg is előzött, majd a 3. helyen motorozott mögötte Norbi a hatodik körig, majd leesett a lánca a célra ráfordító kanyarban és visszatudtam előzni, így második helyen intett le a kockás zászló.
 
 
Vasárnap kora reggel egy hátsó gátló cseréjét iktattak be, hogy az előző napi kis hibát kiküszöböljék. Szabadedzésen sikerült egy első helyet megfutni 44.1-es idővel. Pályáról lejőve egyből egy gumicsere várt a motorra, majd jöhetett is az időmérő, ahol sokat gyorsult és megint megszerezte a második helyet egy 43.595-el. Az első verseny rajtját jól kapta el, de harmadikként fordult és 5 kör után a hátsó gumi elkezdett nagyon csúszni. Norbi érezte, hogy elkopott így folyamatosan szakadt le az élen haladó Gudmon Zoliról és Szokolics Lászlóról. Így a 18 körös versenyen harmadikként intették le.
 
Újra egy gyors gumicsere, egy kisebb pihenés és már várta a második versenyt. A rajt most egy kicsit gyengébbre sikerült és az első kanyarban Lacival össze is ütköztek kicsit. Lemaradva üldözte őket, de a 4-es kanyarban Gudmon Zoli motorja elcsúszott és mivel Szokolics Laci közel volt hozzá nemtudta kikerülni így ő is elesett, így át tudta venni az első helyet. 17 körön keresztül az első helyen motorozva intette le a kockás zászló. Gudmon Zoli az esés után vissza tudott állni, így pontot tudott szerezni.
 
 
Összetett állás:
1. Ernszt Norbert
2. Gudmon Zoltán
3. Sándor Balázs
 
„Egy remek hétvége volt, de nagy köszönetet kell mondanom Juhász Dávidnak és Juhász Lajosnak a technikai háttérért, a rengeteg jó tanácsért és segítségért.
 
Köszönöm a támogatóimnak! A Full Top Cargónak, a Moto.hu-nak a Neuman motormentésnek a Vámsoft-nak és a CheckPoint Barnak, hogy újra egy király hétvégét zárhattam.”- Fejezte ki örömét Ernszt Norbert!
 
/ 97 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.