A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2024. április 19., péntek
Hírek

Kovács Bálint azonnal a TOP 10-ben zárt az IDM Suzuki Cup sorozatában az oscherslebeni ringen, míg Kecskés Bence a második helyen végzett a CIV Olasz Utánpótlás Bajnokság vallelungai futamán

Zólyomi Andrea | 2017.09.11, 15:23:00 | Utolsó módosítás: 2017.09.11, 15:23:00

Cimkék:

A 220 Volt H-Moto Team a múlt hétvégén ezúttal két helyszínen folytatta idei szereplését. A német oscherslebeni ringen Györfi Alen az IDM Supersport kategóriájában újabb fontos pontokat gyűjtött, míg Kovács Bálint azonnal felvette a tempót a német bajnokság Suzuki Cup sorozatában a legjobbakkal, és mindkétszer a TOP 10-ben végzett. Mindeközben Vallelungában a sérüléséből visszatérő Kecskés Bence remekelt a CIV Olasz Utánpótlás Bajnokságban, ahol dobogóra állhatott: a második helyen végzett.
 
A 220 Volt H-Moto Team korábbi Európa-bajnoka, Györfi Alen ezúttal az oscherslebeni ringen gurult pályára az IDM Supersport kategóriájában, hogy folytassa szereplését a német bajnokságban. Alen ezúttal már jóval kevesebbet küzdött a futóművel, a Yamaha kezesebb volt, mint a korábbi versenyeken. Sajnos az időmérőn csak a 11. helyet tudta megszerezni, ám a két futamon sikerült előre lépnie. Előbb a 10. pozícióban zárt – igaz, kis híján kiesett, miután a sóderágyat is megjárta –, majd a második versenyen az eső áztatta aszfaltcsíkon sikerült a nyolcadik helyen végeznie, azaz ismét fontos pontokat szerzett az összetett szempontjából, és egy helyet előrelépve a hatodik helyen áll.
 
"Noha ezúttal már nem voltak beállítási gondjaim, a szabadedzéseken folyamatosan javultam, ám az időmérő nem úgy sikerült, ahogy azt vártam. A futómű most jól működött, nem véletlen, hogy az első futamon már a hetedik helyért küzdöttem, amikor a csata hevében az első kanyarban kisodródtam, és a sóderágyban találtam magam. Mire visszaevickéltem a pályára, visszaestem, így a végén annak is örülnöm kellett, hogy tízedikként zártam. A második verseny előtt leesett az eső, ám mire elrajtoltunk elállt, de így is végig száradó pályán kellett motorozni. Ismét számos csatában vettem részt, és nyolcadikként zártam a futamot. Úgy tűnik, az irány jó, amerre elindultunk a beállítások terén, és abban bízom, hogy a hockenheimi záró hétvégén még jobban fogunk szerepelni” – jelentette ki Györfi Alen.
 
 
Csapattársa, Kovács Bálint is végre megkezdhette a szereplését az IDM Suzuki Cup sorozatában. A fiatal motoros már ismerte a pályát, hiszen tavaly versenyzett már itt az ADAC Junior Cup sorozatban, éppen ezért csak a beállításokra és a kigyorsításokra kellett odafigyelni az edzéseken. Az időmérőn az ötödik rajtkockát szerezte meg, míg a versenyeken előbb a nyolcadik, majd a hetedik helyen zárt, azaz első ezres versenyhétvégéjén 17 pontot gyűjtött
 
 
„Szerencsére a pályaismeretem megvolt, hiszen tavaly versenyeztem már itt, ezért több időm volt a motor finomhangolására, valamint a vezetési stílusom javítására. Mivel ez volt az első komoly versenyem az ezres kategóriában, így tesztnek fogtam fel leginkább, hogy megtapasztaljam, milyen egy teljes versenyhétvége egy ezres motorral. Elsőre elégedett vagyok ezzel a teljesítménnyel, ráadásul, mégha egyelőre rövid időre is, de ott tudtam lenni a legjobb öt között. Van még mit tanulnom, a legfontosabb, hogy a tempómon és a rajtomon javítsak, és még jobban összeszokjak a Suzukival” –mondta Kovács Bálint.
 
A csapat másik fele Olaszország felé vette az irányt, hiszen az ifjú tehetség, Kecskés Bence hosszú kihagyást követően ismét rajthoz állhatott a CIV Olasz Utánpótlás Bajnokságban, amit ezúttal az olasz fővároshoz közeli Vallelungában rendeztek meg. A Pre Mini GP kategóriában induló Bence fokozatosan gyorsult az edzéseken, az időmérőn már a negyedik rajtkockát szerezte meg, és a vasárnapi 9 körös versenyen pazarul motorozott: a második helyen intették le.
 
 
Hamar ráéreztem a pályára, ráadásul az időmérőkre remek taktikát dolgozott ki a csapatom, így két másodpercet javulva a negyedik legjobb köridőt értem el. Ennek ellenére a szerelőm áttételt cserélt a motoromon, ami később nagyon jó húzásnak bizonyult. Mivel gyengébb a motorom, mint a többieké, így a kanyarokban tudtam előnyt kicsikarni, ám az egyenesekben láthatóan és érezhetően hátrányban voltam. A rajtom jól sikerült, azonnal feljöttem a második pozícióba, és hatalmas csatát vívva a többiekkel, a végéig sikerült megőriznem, holott mindenhol mentem az első négy helyen. A végén még megpróbáltam megelőzni az előttem haladót, de nem sikerült, de így sem vagyok elégedetlen az újabb dobogómmal. Egy biztos, az ilyen versenyeken tudok fejlődni” – árulta el Kecskés Bence.
 
 
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.