A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes információk
Elfogadom
2017. december 11., hétfő
Hírek
/ 70 oldal

Az idei Moto 3-as világbajnok, Joan Mir nyomába léphet Vincze Hanna, Kovács Zoli és Varga Tibi

Zólyomi Andrea | 2017.11.28, 09:43:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.28, 09:43:00

Cimkék:

A magyar motorsport utánpótlásának eddigi történetében egyedülálló lehetőséget kap a 220 Volt H-Moto Team három ifjú versenyzője, Vincze Hanna, Kovács Zoli és Varga Tibi. A fiatalok az idei Moto 3-as világbajnok, Joan Mir nyomdokaiba léphetnek jövőre a spanyol utánpótlás bajnokságban. A két ifjú a Moto 5-ös, míg Hanna a Mini GP 110-es kategóriában állhat majd rajthoz. Mindhárman megismerkedhettek már a 2018-as motorjaikkal, és a murciai teszten már az első napokon olyan időket futottak velük, amivel helyt álltak volna a spanyol mezőnyben is. A bajnoki szezon előtt egy komoly felkészülés, valamint spanyol edzőtáborok várnak a fiatal tehetségekre.
 
Úgy tűnik, újabb lécet képes megugrani a magyar gyorsasági motorsport utánpótlás korosztályaiban a 220 Volt H-Moto Team. A csapat már az idei szezon előtt is többször edzőtáborozott Spanyolországban, és az akkor létrejött kapcsolatokat sikerült elmélyíteni, így jövőre három versenyzőjük, a 2016-os magyar bajnoki címet szerző Vincze Hanna, az idén a junior Európa-bajnokságon összetettben a második helyen végző Kovács Zoli és a Motard IMR 90 Junior kategóriábanbajnoki címet szerző Varga Tibi jövőre már a spanyol utánpótlás bajnokságban húzza majd a gázt. Ráadásul nem akárhol, ugyanis a Spanyolországban évtizedes múlttal rendelkező MIR Racinghez tartozó, idén alakult MIR Racing Hungary segítségével fognak rajthoz állni.
 
 
A három ifjú magyar motorosnak tehát garantálva lesz a fejlődése, hiszen a CEV és RFME Nemzeti Utánpótlás bajnokságokban versenyeznek a legtehetségesebb gyerekek. A legkisebbek a minimoto kategóriával kezdve, egész a Moto3-ig juthatnak el ezekkel a gépekkel, valamint nem árt tudni, hogy a Cuna de Campeones – azaz a „bajnokok bölcsője” – bajnokságból nagyon sok versenyző jutott már el a Moto GP-be is, többek között itt versenyzett a Moto 3-as kategória idei világbajnoka, Joan Mir is. A MIR Racing Hungary pedig az itteni indulást és az itt használt versenygépeket tette elérhetővé az ifjú magyar tehetségek számára: Vincze Hanna a Mini GP 110-es, míg Kovács Zoli és Varga Tibi a Moto 5-ös kategóriában versenyezhet jövőre.
 
„A spanyolokkal való közös munkát, már az első évben sikeresnek könyvelhetjük. Nagy érdeklődés övezte itthon is az IMR és MIR típusú versenygépeket a kezdetektől, ami nem volt kétséges, hiszen a spanyol bajnokságokban már több mint egy évtizede bizonyítanak az élen. A MIR Racinggel való együttműködésünk nem kizárólag az üzletről szól, hiszen már év elején biztosítottak bennünket, hogy több éves tapasztalatukkal fogják segíteni szakmailag is azt a törekvésünket, hogy a Magyar Gyorsasági Motorsport Utánpótlását magasabb szintre emeljük. Az ígéreteket tettek követték azzal a nagyszerű lehetőséggel, hogy tesztlehetőséget kaptunk a spanyol partnertől három tehetséges fiatal számára, egy olyan pályán, ahol a spanyol bajnokság is zajlik. Nem volt hiábavaló az előkészületünk és szervező munkánk, mert egy nagyon sikeres teszten vagyunk túl a murciai Circuito Fortuna Motorsport pályáján” – jelentette ki Vincze Imre, a MIR Racing Hungary vezetője.
 
 

 

A 220 Volt H-Moto Team ifjú versenyzői szorgalmasan rótták a köröket a számukra ismeretlen pályán. Mindhárman nagyszerűen teljesítettek, a teszt végére megfutották azt az időeredményt, amellyel akár a nagyon erős spanyol bajnokságba is tudtak volna kvalifikálni. Természetesen nem voltak híján megfelelő szakmai tanácsoknak sem a fiatalok, hiszen a korábbi vb-motoros, Kispataki Viktor segítette őket a teszt teljes ideje alatt.
 
„Mindhárom fiatal megismerkedett új motorjával, mellyel versenyezni fog a 2018-as évben. Zolika és Tibike végig nagy csatát vívtak a legjobb köridőért, örülök, hogy így motiválják egymást. Természetesen még rengeteg munka áll előttünk, hiszen Hannával együtt mindannyian kategóriát váltanak, és össze kell, hogy szokjanak az új motorokkal. Sokat dolgoztunk az ülés pozíción és az ideális ívek megtalálásán. A tervek szerint a szezon kezdete előtt még edzőtáborozunk itt Spanyolországban” – árulta el Kispataki Viktor.
 
A három fiatal feledhetetlen élményekkel gazdagon tért haza. Vincze Hanna utólag elmondta, nagyon izgatott volt az utazás előtt, mert még soha életében nem motorozott ekkora pályán, valamint ilyen versenygéppel.
 
 
„Egy új pálya számomra mindig nagy kihívás, ezért első nap a motorral és a pályával való ismerkedéssel telt. Másnap már otthonosabban éreztem magam, és a lendület is megjött a nap végére. A harmadik napon sajnos bevérzett a szemem, emiatt csak rövid 4-5 körös etapokat tudtam teljesíteni, de így is egyre jobbak lettek az időeredmények. A teszt végére megfutottam legjobbamat, amivel a spanyol mezőny végét is elcsíptem kategóriámban. Elégedett vagyok az eredménnyel, ez egy fantasztikus hét volt felejthetetlen élményekkel számomra” – közölte Hanna.
 
 
Varga Tibi sem találkozott ilyen kihívással eddigi pályafutása során, így nagyon igénybe vette őt a murciai pálya a maga 18 technikás kanyarjával.
 
 
„A legnagyobb kihívás persze a Moto 5-ös gép volt számomra. Ez a motor több mint dupla erős az eddigi versenygépemnél, sőt méreteiben is jóval nagyobb nála, egy nagyon erős, de jól motorozható profi versenymotor, amilyenre mindig is vágytam. A második nap, miután már a beállításokkal is jó irányban voltunk, minden etapban sokat gyorsultam. Az utolsó napon az új szett gumi nullára használódott, de kopott gumikon is tudtam gyorsulni, és az időmmel a spanyol mezőnybe is kvalifikálhattam volna” – mondta Tibi.
 
Kovács Zoli is nagyon hamar barátságot kötött az új, Moto 5-ös motorjával, és nagyon keményen végigdolgozta a három napot Spanyolországban.
 
 
„Még soha nem ültem ilyen nagy és gyors versenygépen. Az első nap a motor megismeréséről és a beállításáról szólt. A második és a harmadik nap már olyan köridőkre voltam képes, amire a spanyol mezőny vége volt képes, amikor ezen a pályán versenyeztek. Abszolút sikerült megbarátkozni a motorral, már alig várom, hogy újra körözhessek jövő évi versenygépemmel” – fogalmazott Zoli.
 
 
Fotók: Kovács Zeinab
 

Bajnoki cím, dobogók és rengeteg sérülés jellemezte a 220 Volt H-Moto Team 2017-es szezonját

Zólyomi Andrea | 2017.11.27, 09:44:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.27, 09:44:00

Cimkék:

Vélhetően akkor járunk legközelebb az igazsághoz, ha a 220 Volt H-Moto Team idei szezonjára a felemás jelzőt aggatjuk. Voltak feledhetetlen percek 2017-ben, bajnoki cím és futamgyőzelmek utánpótlás kategóriában hazai és nemzetközi téren, míg a felnőtteknél elmaradtak a versenyzők a várakozástól, annak ellenére, hogy több motoros is dobogóra állhatott az év folyamán. A csapat tulajdonosa, Kelemen Krisztián úgy véli, ha pozitívan akarjuk szemlélni a mögöttük hagyott szezont, akkor mindenképpen félig tele van a pohár, ám jövőre mindenképpen szeretne előre lépni a csapatával.
 
– Kezdjük talán a legáltalánosabb kérdéssel: elégedett a 2017-es szezonnal?
– Hazudnék, ha azt mondanám, hogy elégedetlen vagyok, a versenyzőim idei teljesítményével vannak hiányérzeteim, amik a sérülések és egyéb, előre nem tervezett okok miatt kihagyott versenyek apropóján vannak bennem.
 
 
– Vélhetően senki nem azért sérült meg, mert nem akart versenyezni… Nem lehet, hogy a túlzott akarás miatt vállaltak be a versenyzői a kelleténél többet?
– Természetesen senki nem „direkt” sérült meg, és én is egyetértek azzal, hogy sokuknál talán a túlzott akarás, bizonyítási vágy is közrejátszott a sérülésben. Ezt szintén nem negatívan értékelem, mert sokkal rosszabb lenne, ha a versenyzőket noszogatni kellene, hogy minél jobbak legyenek, de oda kell figyelnünk nekünk is a szülőkkel a következő szezonban, hogy ezeket a szituációkat megelőzzük. Emiatt például a 2016-ban utánpótlás bajnoki címet szerző Vincze Hanna csak az év második felében tudott versenyezni, de említhetném Kecskés Bence vagy éppen Kovács Zoli balszerencséit, akik egyébként a nemzetközi mezőnyben is bebizonyították, igenis van bennük kurázsi.
 
 
– Van ismét bajnoki címük és rengeteg futamgyőzelmük utánpótlás szinten, illetve a felnőttek között is. Mégis, mi az, ami miatt akár félig üresnek is mondhatjuk a szezont ábrázoló poharat?
– Én pozitívan állok az elmúlt szezonhoz, így félig tele van az a pohár. Persze kár tagadni, sok tervünk nem valósult meg, amiben az év elején nagyon bíztam. Csalódtam is versenyzőkben, ez sem titok, és volt olyan, akinek önhibáján alakult másként a szezonja, mint azt, ahogy eredetileg elképzeltük. Az érem másik oldalán ott vannak azok a terveink, amik csak kezdenek formát ölteni és olyan versenyzői teljesítmények, amik megleptek, de nem érdemtelenek voltak.
 
– Ha félig tele a pohár, akkor kezdjük a pozitívumokkal…
– Kezdeném a szezon eleji spanyolországi edzőtáborozással, ahol megalapoztuk versenyzőink önbizalmát a szezonkezdésre. Ilyenre előttünk a hazai motorsport történelmében nem volt példa. Rögtön dupláztunk is, és a kint töltött idő mind egyénileg a versenyzőkön látszott, mind a különbségeken érzékelhető volt az itthon maradt ellenfelekkel összehasonlítva. Ezek az edzőtáborok összekovácsolták a csapat tagjait, és biztos alapot nyújtottak a hosszú szezonra. A bajnokságok indulásáig itthoni tréningekkel készültünk, amiknek köszönhetően minden versenyzőnk a lehető legjobb formában várta az aktuális bajnoksága rajtját. Ebben az időszakban csak Kovács Bálint nem tudott elrajtolni, mert a német szövetség megváltoztatva a korábbi álláspontját nem adott engedélyt, hogy bemutatkozhasson.
 
 
– A legkisebbek a nehézségek ellenére hozták az eredményeket, persze ehhez az is kellet, hogy ne legyen begipszelve a kezük. Ám ennek ellenére a nemzetközi és a hazai mezőnyben is képesek voltak remek eredményekre.
– Ahogy teltek a bajnoki fordulók úgy körvonalazódott, hogy az elvégzett munka eredményekben is kamatozni fog, ám ekkor elkezdődött egy példa nélküli sérülési hullám, Hanna, Bence, Zoli és Szilárd Zalán is kénytelen volt kihagyni hosszabb időt a felkészülésből. Ennek ellenére mindenki visszatért és eredményes tudott lenni, természetesen az év eleji álmok szertefoszlottak, de lettek újabb célok. A szezon második felére komoly eredményekben mutatkozott meg az elszántság és a győzni akarás mind az akadémia, mind pedig a csapat tagjainál. Zoli a junior Európa-bajnokság futamain csillogtatta meg tudását, Kecskés Tomi az egész évben nem talált legyőzőre kategóriájában, míg Bence olaszországi dobogója is roppant értékes eredmény a jövőre nézve. Varga Tibi egy év eleji kényszerű kategória váltás után a szezon közepétől fejlődött hatalmasat, beérett az új kategóriájába, és kezdte is a dobogós helyezéseket begyűjteni. A Szilágyi testvéreknél az év végére Milán megtalálta a tempóját és ezzel többször Krisztiánt is meglepte. Zalán az említett hátrányok miatt nem tudta kimotorozni a tehetségének megfelelő eredményeket, de nem csüggedt, és végigcsinálta ezt az évet. Hanna a sérülése után egy másik kategóriában is eredményes tudott lenni.
 
– A nagypályások éve viszont messze nem úgy alakult, ahogy azt az év elején elképzelte. Mi volt a gond? Vagy a nemzetközi mezőny ennyire előttük jár?
– Nem mondanám, ráadásul a nagyok éves teljesítményének elemzését is több részre bontanám. Az egyik legerősebb junior sorozat, az ADAC KTM Cup mezőnyében élete első nagypályás szezonjában Kakuszi Ádám folyamatosan tudott meglepetést okozni tapasztalatát meghazudtoló érett versenyzéssel, míg a több versenyt is önhibáján kívül kihagyó Somosi Alexandernek is kijött minden lépés, amikor ott száguldhatott a pályán, és bizonyította, hogy sokkal többre lenne képes egy problémamentes szezonban. Györfi Alen pályafutása első IDM-szezonját az első fordulóban azonnal egy dobogóval kezdte, és utána is képes volt a középmezőny elejével harcolni, annak ellenére, hogy technikai gondokkal küzdött. Az utolsó IDM futamon már Bálint is kezdett összeszokni az ezres Suzukival, és szép eredményeket tudott kimotorozni, ami igencsak bíztató a jövőre nézve. Kis Viktória is ezen a versenyen tért volna vissza, ám a németek ezúttal is közbe szóltak, így idén ő csak a kicsik segítésében tudott kiteljesedni.
 
 
– Ugyanakkor a két élpilótának szánt versenyzőnek, Bódis Richárdnak és Gyutai Adriánnak tényleg nem éppen az idei lett a legjobb szezonja…
– Ez tagadhatatlan. Ricsivel kapcsolatban mindössze annyit mondanék, az első, igencsak balul sikerült IDM-versenyhétvége után elváltak az útjaink. Adriánnál már más volt a helyzet, egyrészt jött egy visszatérő betegsége, majd utána sem ő, sem a csapat nem erőltette az IDM Supersportban való indulását. Ma már mindegy, miért alakult ez így, viszont annak kifejezetten örülök, hogy az év második felében kategóriát váltva a Superbike-ban nemcsak pontszerző helyeken végzett komoly nemzetközi futamokon, hanem megnyert egy osztrák bajnokit is, majd bemutatkozhatott a Brit Superbike Bajnokságban is.
 
 
– Jelenleg holtszezon van. A csapattagok a jól megérdemelt pihenőjüket töltik, vagy már elkezdődött számukra a 2018-as idény?
– Amint az utolsó verseny is befejeződött azonnal elkezdtük a következő szezon felépítését mind egyénileg, mind pedig csapatszinten. Egy átfogó utánpótlás programot kívánok beindítani, aminek a keretein belül tudnánk biztosítani a versenyzők profi felkészülését. Itt a pályán kívüli felkészülésre is kiemelt figyelmet fordítanánk, valamint a kommunikációnk fejlesztésre is nagy hangsúlyt fektetünk majd. Ez a projekt nem csak a motorsporton belül lesz egyedülálló, de a hazai viszonylatban sem tudok még csak hasonlóról sem. Emellé természetesen a nemzetközi szintű versenyzést is tudnunk kell majd menedzselni hosszú éveken át a végcélunk felé.
 
 
– Lesz-e mozgás a csapat összetételében?
– A csapat magja együtt marad, és nem tervezem a további bővítést, de természetesen felkészülünk új csatlakozók kiszolgálására is. Sem távozókról, sem pedig érkezőkről nem tudok egyelőre beszámolni, hiszen az előttünk álló hetek majd választ adnak arra, ki marad, illetve ki dönt a távozás mellett. Lassan kezd beérni az a szisztematikus évek óta tartó meredeken felfelé ívelő munka, amit a csapatvezetés és az edzők elvégeznek.
 
 
Fotók: 220 Volt H-Moto Team

Zólyomi Andrea | 2017.11.27, 09:27:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.27, 09:27:00

Cimkék:

A 2017-es szezon végéhez érkeztünk teljes mértékben. Bő egy hónapja rendezték a bajnokság utolsó fordulóját, ahol kialakult a végleges év végi sorrend. Utána még mindenki kihasználta az utolsó jó időket, hogy néhány kört rójon a pályákon, de a hazai időjáráshoz híven, megérkezett a tél. Ilyenkor egy esemény még mindig hátra van, az év végi díjátadó.
 
A szlovák, cseh és magyar rendezésű bajnokság futamai ennek a három országnak a pályáin zajlottak. Az év végi díjátadókat is felosztva rendezik meg, ami alapján az idei évben a csehek kerültek sorra a 2015-ös magyar, illetve a tavalyi szlovák rendezés után. Ceské Budejovice városa adott otthont eme rangos eseménynek az elmúlt hétvégén. Minden gyerek nagy izgalommal várta, hogy átvehesse a díjat, amiért egész évben küzdött, dolgozott.
 
Egy esemény keretén belül került megrendezésre a három ország koprodukciójaként szervezett nemzetközi bajnokság, illetve a csehek saját bajnoksága, ami szintén nyílt rendezés volt, szóval más nemzetiségűek is indulhattak rajta.
 
A magyarok tisztességes mennyiségű kupát vehettek át az este folyamán, aminek jelentős része a Chrobák János szárnyai alatt nevelkedő Paksi Autó és Motorsport Egyesületnél leigazolt fiatalok érdeme.
 
A legkisebbekkel kezdve, a PW50-es kategóriában Kolarovszki Mór vehette át a második helyért járó serlegét a nemzetközi bajnokságban, majd később ismét a színpadra szólították, hiszen a cseh bajnokságban is a második helyet szerezte meg. Így két hatalmas kupával ünnepelhette az estét az első verseny szezonját teljesítő hétéves Mór.
 
 
Következő kategória a MiniGP automata, ahol a PW50-hez hasonlóan automata motorokkal versenyeznek a gyerekek, csak itt már egy 110 köbcentis négyütemű motorral szerelt kis pályamotoron ülnek. Ebben a kategóriában csapatunkból két versenyző versenyzett az év folyamán. Várkonyi Tamás három ponttal maradt le a dobogós helyről az év végi értékelésben, míg Bagdány Máté első versenyszezonjában a hatodik helyet szerezte meg.
 
A MiniGP Stock kategóriában Czepó Donát, Farkas Kevin és Vincze Martin képviselte a csapatot. Donát csak a harmadik futamtól csatlakozott a mezőnyhöz, de így is a 9. helyezést sikerült neki megszereznie a 17 indulóból. Farkas Kevin a hetedik helyen végzett az év végi értékelésben, azonban Kevin sem indult minden futamon. Míg Vincze Martin megszerezte a kategória Bajnoki Címét. Martin a mezőny egyik legfiatalabb versenyzője, és Mórhoz hasonlóan őt is kétszer szólították a színpadra, hiszen nem csak a nemzetközi bajnokságot nyerte meg, hanem a csehek bajnokságában is ő gyűjtötte a legtöbb pontot az évben, így Martin duplázott a bajnoki címek megszerzésében.
 
 
A MiniGP Open kategóriában Farkas Kevin volt, aki képviselte a csapatot. Kevin a Stock kategóriában is, meg az openban is versenyzett, így egyikben sem tudhat maga mögött teljes szezont. Viszont a Stock-os hetedik helye után ismét a dobogóra szólították egy open ötödik helyért járó éremér, illetve a cseh bajnokság díjazásában ismét a színpadra hívták, mikor is a harmadik helyért járó kupát vehette át.
 
 
MiniGP 140-es kategóriában Nagy Attila versenyzett ebben az esztendőben. Attila végig a dobogó fokaiért volt harcban, majd év végére megnyugtató pontszámmal a második helyet szerezte meg. Az este folyamán, büszkén és boldogan emelte a magasba a második helyért járó trófeát.
 
 
Chrobák János: Nagyon nagy boldogság számomra, hogy ismét csillogó és örömmel teli szemeket láthattam ezen a díjátadón. Minden gyerek lelkiismeretesen dolgozik egész évben, motoroznak a 40 fokban, versenyeznek a szakadó esőben. Mindenkinek voltak rosszabb és jobb pillanatai az év folyamán, de végül ez a legnagyobb megerősítés számomra, hogy érdemes csinálni. Jó pár sikeres évet végig csináltam a motorsportban a saját karrierem folyamán, tudom milyen érzés év végén csinosan felöltözve a megérdemelt serlegemet a magasba emelni a tapsoló szurkolók, szülők, csapattársak, versenytársak, szponzorok előtt. Ezt a boldogságot látom a gyerekeken is, és kívánom mindenkinek, hogy minél többször legyen benne részük. Én igyekszem továbbra is megszerzett tudásomat átadni nekik, hogy minél gyorsabban és eredményesebben tudjanak fejlődni.
 

Zólyomi Andrea | 2017.11.23, 13:25:00 | Utolsó módosítás: 2017.12.01, 10:57:00

Cimkék:

 

Szomorúan tudatjuk, hogy az éjjel, 87 éves korában elhunyt Kern Antal.

 
Tóni bácsi 1955-ben szerzett sportbírói igazolványt. Majdnem az összes szakágban látott el bírói és felügyelői feladatot egészen pár évvel ezelőttig. Az évtizedek alatt hatalmas szakmai tudásra tett szert, amelyet a versenyeken kamatoztatott.
 
Kern Antal tavaly lett a MAMS aranylicences sportbírója, szövetségünk ezzel ismerte el a több mint fél évszázados tevékenységét.
 
A temetés 2017. december 12-én 9:30-kor lesz a Kispesti Öreg Temetőben (1196 Budapest, Zalaegerszegi u. 67-69.).
 
Őszinte részvétünket küldjük a hozzátartozóknak.
 

Az egykori remek motoros, Kutasi Kelly irányításával készül a 2018-as versenyszezonra a 27 éves paksi motoros

Zólyomi Andrea | 2017.11.17, 10:51:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.17, 10:51:00

Cimkék:

A brit Mohai Water MAR Kawasaki csapat paksi motorosa, az idei szezonban a Brit Superbike Bajnokságban is bemutatkozó Gyutai Adrián rövid pihenőt követően elkezdte a felkészülést 2018-ra. Hogy a lehető legjobb formában kezdhesse majd meg a teszteket, a felkészülésében profi szakembert hívott segítségül. A fizikai és mentális felkészítéséért az a Kutasi Kelly felel, aki egyrészt korábban az egyik legjobb női motorversenyzője volt Magyarországnak, másrészt az ország egyik, ha nem a legjobb funkcionális trénere.
 
 
Rövid pihenő és regeneráció után november elején megkezdte felkészülését a következő szezonra a korábbi többszörös magyar, Alpok-Adria és osztrák bajnok, az idén a Brit Superbike Bajnokság Superstock 1000-es kategóriában bemutatkozó Gyutai Adrián. A 220 Volt H-Moto Team versenyzőjének fizikai és mentális felkészülését az a Kutasi Kelly vezeti, aki korábban az egyik legjobb női gyorsasági motorversenyző volt hazánkban, míg mára széles körben ismert és elismert funkcionális trénerré vált. A közös munka már több mint egy hete tart, és a 27 éves paksi motorosnak nem titkolt célja, hogy a legprofibb szakember irányításával tökéletes állapotban legyen, mire kezdetét veszi a 2018-as menetelés.
 
 
"Nagyon örülök, hogy Kutasi Kelly és KELLYS HUNGARY segítségével készülhetek fel a jövő évi szezonra. Rengeteg dologban kell fejlődnöm, és ezek közül az egyik legfontosabb a fizikai kondícióm javítása. Ahhoz, hogy elérjem a céljaimat, igazi profi háttérre és a legprofibb szakemberre van szükségem. Ez most Kellynek köszönhetően minden szempontból a rendelkezésemre áll, és hiszem, hogy a közös munka meghozza a várt eredményeket" – jelentette ki Gyutai Adrián, aki hozzátette: "Köszönet mindenért a támogatóimnak: Paks városának, az MVM Atomerőműnek, a Mohai Ágnes Ásványvíznek, a Losonczi Kft-nek, a Hanolfer Kft-nek, az NCT Kft-nek, a Dunlopnak, az Euromotornak, a Motostarnak, az Opel Gyulainak, a Kellys Hungary-nek, a K-Technek és a brit Pissupnak."
 
 
Kutasi Kelly, aki korábban egy Honda 600 CBR RR-rel versenyzett, saját versenyzői tapasztalatait is beépíti Adrián felkészülésébe. Az erőnléti- és funkcionális edzések szakértőjeként egy olyan szakmai hátteret nyújt a versenyzőnek, melynek eredményeit minden bizonnyal érzékeljük majd a 2018-as szezonban nyújtott teljesítményében is.
 
„November elején elkezdődött Adrián felkészítése a jövő évi motoros versenyszezonra. Az edzések egy állapotfelméréssel kezdődtek, melynek eredményei alapján elkészült az az edzésterv, mely biztosítja Adrián funkcionális, sportág-specifikus felkészülését a versenyekre. Az edzések részeként a fokozott terhelésnek megfelelően megerősítjük a vázizomzatot. Állóképességet növelünk, valamint stabilizáljuk és mobilizáljuk a törzsizmokat” – árulta el Kutasi Kelly
 

 

Fotó: Pole Positions Communications Kft.
/ 70 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.