A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes információk
Elfogadom
2017. december 15., péntek
Gyorsasági Hírek
/ 48 oldal

Bajnoki cím, dobogók és rengeteg sérülés jellemezte a 220 Volt H-Moto Team 2017-es szezonját

Zólyomi Andrea | 2017.11.27, 09:44:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.27, 09:44:00

Cimkék:

Vélhetően akkor járunk legközelebb az igazsághoz, ha a 220 Volt H-Moto Team idei szezonjára a felemás jelzőt aggatjuk. Voltak feledhetetlen percek 2017-ben, bajnoki cím és futamgyőzelmek utánpótlás kategóriában hazai és nemzetközi téren, míg a felnőtteknél elmaradtak a versenyzők a várakozástól, annak ellenére, hogy több motoros is dobogóra állhatott az év folyamán. A csapat tulajdonosa, Kelemen Krisztián úgy véli, ha pozitívan akarjuk szemlélni a mögöttük hagyott szezont, akkor mindenképpen félig tele van a pohár, ám jövőre mindenképpen szeretne előre lépni a csapatával.
 
– Kezdjük talán a legáltalánosabb kérdéssel: elégedett a 2017-es szezonnal?
– Hazudnék, ha azt mondanám, hogy elégedetlen vagyok, a versenyzőim idei teljesítményével vannak hiányérzeteim, amik a sérülések és egyéb, előre nem tervezett okok miatt kihagyott versenyek apropóján vannak bennem.
 
 
– Vélhetően senki nem azért sérült meg, mert nem akart versenyezni… Nem lehet, hogy a túlzott akarás miatt vállaltak be a versenyzői a kelleténél többet?
– Természetesen senki nem „direkt” sérült meg, és én is egyetértek azzal, hogy sokuknál talán a túlzott akarás, bizonyítási vágy is közrejátszott a sérülésben. Ezt szintén nem negatívan értékelem, mert sokkal rosszabb lenne, ha a versenyzőket noszogatni kellene, hogy minél jobbak legyenek, de oda kell figyelnünk nekünk is a szülőkkel a következő szezonban, hogy ezeket a szituációkat megelőzzük. Emiatt például a 2016-ban utánpótlás bajnoki címet szerző Vincze Hanna csak az év második felében tudott versenyezni, de említhetném Kecskés Bence vagy éppen Kovács Zoli balszerencséit, akik egyébként a nemzetközi mezőnyben is bebizonyították, igenis van bennük kurázsi.
 
 
– Van ismét bajnoki címük és rengeteg futamgyőzelmük utánpótlás szinten, illetve a felnőttek között is. Mégis, mi az, ami miatt akár félig üresnek is mondhatjuk a szezont ábrázoló poharat?
– Én pozitívan állok az elmúlt szezonhoz, így félig tele van az a pohár. Persze kár tagadni, sok tervünk nem valósult meg, amiben az év elején nagyon bíztam. Csalódtam is versenyzőkben, ez sem titok, és volt olyan, akinek önhibáján alakult másként a szezonja, mint azt, ahogy eredetileg elképzeltük. Az érem másik oldalán ott vannak azok a terveink, amik csak kezdenek formát ölteni és olyan versenyzői teljesítmények, amik megleptek, de nem érdemtelenek voltak.
 
– Ha félig tele a pohár, akkor kezdjük a pozitívumokkal…
– Kezdeném a szezon eleji spanyolországi edzőtáborozással, ahol megalapoztuk versenyzőink önbizalmát a szezonkezdésre. Ilyenre előttünk a hazai motorsport történelmében nem volt példa. Rögtön dupláztunk is, és a kint töltött idő mind egyénileg a versenyzőkön látszott, mind a különbségeken érzékelhető volt az itthon maradt ellenfelekkel összehasonlítva. Ezek az edzőtáborok összekovácsolták a csapat tagjait, és biztos alapot nyújtottak a hosszú szezonra. A bajnokságok indulásáig itthoni tréningekkel készültünk, amiknek köszönhetően minden versenyzőnk a lehető legjobb formában várta az aktuális bajnoksága rajtját. Ebben az időszakban csak Kovács Bálint nem tudott elrajtolni, mert a német szövetség megváltoztatva a korábbi álláspontját nem adott engedélyt, hogy bemutatkozhasson.
 
 
– A legkisebbek a nehézségek ellenére hozták az eredményeket, persze ehhez az is kellet, hogy ne legyen begipszelve a kezük. Ám ennek ellenére a nemzetközi és a hazai mezőnyben is képesek voltak remek eredményekre.
– Ahogy teltek a bajnoki fordulók úgy körvonalazódott, hogy az elvégzett munka eredményekben is kamatozni fog, ám ekkor elkezdődött egy példa nélküli sérülési hullám, Hanna, Bence, Zoli és Szilárd Zalán is kénytelen volt kihagyni hosszabb időt a felkészülésből. Ennek ellenére mindenki visszatért és eredményes tudott lenni, természetesen az év eleji álmok szertefoszlottak, de lettek újabb célok. A szezon második felére komoly eredményekben mutatkozott meg az elszántság és a győzni akarás mind az akadémia, mind pedig a csapat tagjainál. Zoli a junior Európa-bajnokság futamain csillogtatta meg tudását, Kecskés Tomi az egész évben nem talált legyőzőre kategóriájában, míg Bence olaszországi dobogója is roppant értékes eredmény a jövőre nézve. Varga Tibi egy év eleji kényszerű kategória váltás után a szezon közepétől fejlődött hatalmasat, beérett az új kategóriájába, és kezdte is a dobogós helyezéseket begyűjteni. A Szilágyi testvéreknél az év végére Milán megtalálta a tempóját és ezzel többször Krisztiánt is meglepte. Zalán az említett hátrányok miatt nem tudta kimotorozni a tehetségének megfelelő eredményeket, de nem csüggedt, és végigcsinálta ezt az évet. Hanna a sérülése után egy másik kategóriában is eredményes tudott lenni.
 
– A nagypályások éve viszont messze nem úgy alakult, ahogy azt az év elején elképzelte. Mi volt a gond? Vagy a nemzetközi mezőny ennyire előttük jár?
– Nem mondanám, ráadásul a nagyok éves teljesítményének elemzését is több részre bontanám. Az egyik legerősebb junior sorozat, az ADAC KTM Cup mezőnyében élete első nagypályás szezonjában Kakuszi Ádám folyamatosan tudott meglepetést okozni tapasztalatát meghazudtoló érett versenyzéssel, míg a több versenyt is önhibáján kívül kihagyó Somosi Alexandernek is kijött minden lépés, amikor ott száguldhatott a pályán, és bizonyította, hogy sokkal többre lenne képes egy problémamentes szezonban. Györfi Alen pályafutása első IDM-szezonját az első fordulóban azonnal egy dobogóval kezdte, és utána is képes volt a középmezőny elejével harcolni, annak ellenére, hogy technikai gondokkal küzdött. Az utolsó IDM futamon már Bálint is kezdett összeszokni az ezres Suzukival, és szép eredményeket tudott kimotorozni, ami igencsak bíztató a jövőre nézve. Kis Viktória is ezen a versenyen tért volna vissza, ám a németek ezúttal is közbe szóltak, így idén ő csak a kicsik segítésében tudott kiteljesedni.
 
 
– Ugyanakkor a két élpilótának szánt versenyzőnek, Bódis Richárdnak és Gyutai Adriánnak tényleg nem éppen az idei lett a legjobb szezonja…
– Ez tagadhatatlan. Ricsivel kapcsolatban mindössze annyit mondanék, az első, igencsak balul sikerült IDM-versenyhétvége után elváltak az útjaink. Adriánnál már más volt a helyzet, egyrészt jött egy visszatérő betegsége, majd utána sem ő, sem a csapat nem erőltette az IDM Supersportban való indulását. Ma már mindegy, miért alakult ez így, viszont annak kifejezetten örülök, hogy az év második felében kategóriát váltva a Superbike-ban nemcsak pontszerző helyeken végzett komoly nemzetközi futamokon, hanem megnyert egy osztrák bajnokit is, majd bemutatkozhatott a Brit Superbike Bajnokságban is.
 
 
– Jelenleg holtszezon van. A csapattagok a jól megérdemelt pihenőjüket töltik, vagy már elkezdődött számukra a 2018-as idény?
– Amint az utolsó verseny is befejeződött azonnal elkezdtük a következő szezon felépítését mind egyénileg, mind pedig csapatszinten. Egy átfogó utánpótlás programot kívánok beindítani, aminek a keretein belül tudnánk biztosítani a versenyzők profi felkészülését. Itt a pályán kívüli felkészülésre is kiemelt figyelmet fordítanánk, valamint a kommunikációnk fejlesztésre is nagy hangsúlyt fektetünk majd. Ez a projekt nem csak a motorsporton belül lesz egyedülálló, de a hazai viszonylatban sem tudok még csak hasonlóról sem. Emellé természetesen a nemzetközi szintű versenyzést is tudnunk kell majd menedzselni hosszú éveken át a végcélunk felé.
 
 
– Lesz-e mozgás a csapat összetételében?
– A csapat magja együtt marad, és nem tervezem a további bővítést, de természetesen felkészülünk új csatlakozók kiszolgálására is. Sem távozókról, sem pedig érkezőkről nem tudok egyelőre beszámolni, hiszen az előttünk álló hetek majd választ adnak arra, ki marad, illetve ki dönt a távozás mellett. Lassan kezd beérni az a szisztematikus évek óta tartó meredeken felfelé ívelő munka, amit a csapatvezetés és az edzők elvégeznek.
 
 
Fotók: 220 Volt H-Moto Team

Zólyomi Andrea | 2017.11.27, 09:27:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.27, 09:27:00

Cimkék:

A 2017-es szezon végéhez érkeztünk teljes mértékben. Bő egy hónapja rendezték a bajnokság utolsó fordulóját, ahol kialakult a végleges év végi sorrend. Utána még mindenki kihasználta az utolsó jó időket, hogy néhány kört rójon a pályákon, de a hazai időjáráshoz híven, megérkezett a tél. Ilyenkor egy esemény még mindig hátra van, az év végi díjátadó.
 
A szlovák, cseh és magyar rendezésű bajnokság futamai ennek a három országnak a pályáin zajlottak. Az év végi díjátadókat is felosztva rendezik meg, ami alapján az idei évben a csehek kerültek sorra a 2015-ös magyar, illetve a tavalyi szlovák rendezés után. Ceské Budejovice városa adott otthont eme rangos eseménynek az elmúlt hétvégén. Minden gyerek nagy izgalommal várta, hogy átvehesse a díjat, amiért egész évben küzdött, dolgozott.
 
Egy esemény keretén belül került megrendezésre a három ország koprodukciójaként szervezett nemzetközi bajnokság, illetve a csehek saját bajnoksága, ami szintén nyílt rendezés volt, szóval más nemzetiségűek is indulhattak rajta.
 
A magyarok tisztességes mennyiségű kupát vehettek át az este folyamán, aminek jelentős része a Chrobák János szárnyai alatt nevelkedő Paksi Autó és Motorsport Egyesületnél leigazolt fiatalok érdeme.
 
A legkisebbekkel kezdve, a PW50-es kategóriában Kolarovszki Mór vehette át a második helyért járó serlegét a nemzetközi bajnokságban, majd később ismét a színpadra szólították, hiszen a cseh bajnokságban is a második helyet szerezte meg. Így két hatalmas kupával ünnepelhette az estét az első verseny szezonját teljesítő hétéves Mór.
 
 
Következő kategória a MiniGP automata, ahol a PW50-hez hasonlóan automata motorokkal versenyeznek a gyerekek, csak itt már egy 110 köbcentis négyütemű motorral szerelt kis pályamotoron ülnek. Ebben a kategóriában csapatunkból két versenyző versenyzett az év folyamán. Várkonyi Tamás három ponttal maradt le a dobogós helyről az év végi értékelésben, míg Bagdány Máté első versenyszezonjában a hatodik helyet szerezte meg.
 
A MiniGP Stock kategóriában Czepó Donát, Farkas Kevin és Vincze Martin képviselte a csapatot. Donát csak a harmadik futamtól csatlakozott a mezőnyhöz, de így is a 9. helyezést sikerült neki megszereznie a 17 indulóból. Farkas Kevin a hetedik helyen végzett az év végi értékelésben, azonban Kevin sem indult minden futamon. Míg Vincze Martin megszerezte a kategória Bajnoki Címét. Martin a mezőny egyik legfiatalabb versenyzője, és Mórhoz hasonlóan őt is kétszer szólították a színpadra, hiszen nem csak a nemzetközi bajnokságot nyerte meg, hanem a csehek bajnokságában is ő gyűjtötte a legtöbb pontot az évben, így Martin duplázott a bajnoki címek megszerzésében.
 
 
A MiniGP Open kategóriában Farkas Kevin volt, aki képviselte a csapatot. Kevin a Stock kategóriában is, meg az openban is versenyzett, így egyikben sem tudhat maga mögött teljes szezont. Viszont a Stock-os hetedik helye után ismét a dobogóra szólították egy open ötödik helyért járó éremér, illetve a cseh bajnokság díjazásában ismét a színpadra hívták, mikor is a harmadik helyért járó kupát vehette át.
 
 
MiniGP 140-es kategóriában Nagy Attila versenyzett ebben az esztendőben. Attila végig a dobogó fokaiért volt harcban, majd év végére megnyugtató pontszámmal a második helyet szerezte meg. Az este folyamán, büszkén és boldogan emelte a magasba a második helyért járó trófeát.
 
 
Chrobák János: Nagyon nagy boldogság számomra, hogy ismét csillogó és örömmel teli szemeket láthattam ezen a díjátadón. Minden gyerek lelkiismeretesen dolgozik egész évben, motoroznak a 40 fokban, versenyeznek a szakadó esőben. Mindenkinek voltak rosszabb és jobb pillanatai az év folyamán, de végül ez a legnagyobb megerősítés számomra, hogy érdemes csinálni. Jó pár sikeres évet végig csináltam a motorsportban a saját karrierem folyamán, tudom milyen érzés év végén csinosan felöltözve a megérdemelt serlegemet a magasba emelni a tapsoló szurkolók, szülők, csapattársak, versenytársak, szponzorok előtt. Ezt a boldogságot látom a gyerekeken is, és kívánom mindenkinek, hogy minél többször legyen benne részük. Én igyekszem továbbra is megszerzett tudásomat átadni nekik, hogy minél gyorsabban és eredményesebben tudjanak fejlődni.
 

Az egykori remek motoros, Kutasi Kelly irányításával készül a 2018-as versenyszezonra a 27 éves paksi motoros

Zólyomi Andrea | 2017.11.17, 10:51:00 | Utolsó módosítás: 2017.11.17, 10:51:00

Cimkék:

A brit Mohai Water MAR Kawasaki csapat paksi motorosa, az idei szezonban a Brit Superbike Bajnokságban is bemutatkozó Gyutai Adrián rövid pihenőt követően elkezdte a felkészülést 2018-ra. Hogy a lehető legjobb formában kezdhesse majd meg a teszteket, a felkészülésében profi szakembert hívott segítségül. A fizikai és mentális felkészítéséért az a Kutasi Kelly felel, aki egyrészt korábban az egyik legjobb női motorversenyzője volt Magyarországnak, másrészt az ország egyik, ha nem a legjobb funkcionális trénere.
 
 
Rövid pihenő és regeneráció után november elején megkezdte felkészülését a következő szezonra a korábbi többszörös magyar, Alpok-Adria és osztrák bajnok, az idén a Brit Superbike Bajnokság Superstock 1000-es kategóriában bemutatkozó Gyutai Adrián. A 220 Volt H-Moto Team versenyzőjének fizikai és mentális felkészülését az a Kutasi Kelly vezeti, aki korábban az egyik legjobb női gyorsasági motorversenyző volt hazánkban, míg mára széles körben ismert és elismert funkcionális trénerré vált. A közös munka már több mint egy hete tart, és a 27 éves paksi motorosnak nem titkolt célja, hogy a legprofibb szakember irányításával tökéletes állapotban legyen, mire kezdetét veszi a 2018-as menetelés.
 
 
"Nagyon örülök, hogy Kutasi Kelly és KELLYS HUNGARY segítségével készülhetek fel a jövő évi szezonra. Rengeteg dologban kell fejlődnöm, és ezek közül az egyik legfontosabb a fizikai kondícióm javítása. Ahhoz, hogy elérjem a céljaimat, igazi profi háttérre és a legprofibb szakemberre van szükségem. Ez most Kellynek köszönhetően minden szempontból a rendelkezésemre áll, és hiszem, hogy a közös munka meghozza a várt eredményeket" – jelentette ki Gyutai Adrián, aki hozzátette: "Köszönet mindenért a támogatóimnak: Paks városának, az MVM Atomerőműnek, a Mohai Ágnes Ásványvíznek, a Losonczi Kft-nek, a Hanolfer Kft-nek, az NCT Kft-nek, a Dunlopnak, az Euromotornak, a Motostarnak, az Opel Gyulainak, a Kellys Hungary-nek, a K-Technek és a brit Pissupnak."
 
 
Kutasi Kelly, aki korábban egy Honda 600 CBR RR-rel versenyzett, saját versenyzői tapasztalatait is beépíti Adrián felkészülésébe. Az erőnléti- és funkcionális edzések szakértőjeként egy olyan szakmai hátteret nyújt a versenyzőnek, melynek eredményeit minden bizonnyal érzékeljük majd a 2018-as szezonban nyújtott teljesítményében is.
 
„November elején elkezdődött Adrián felkészítése a jövő évi motoros versenyszezonra. Az edzések egy állapotfelméréssel kezdődtek, melynek eredményei alapján elkészült az az edzésterv, mely biztosítja Adrián funkcionális, sportág-specifikus felkészülését a versenyekre. Az edzések részeként a fokozott terhelésnek megfelelően megerősítjük a vázizomzatot. Állóképességet növelünk, valamint stabilizáljuk és mobilizáljuk a törzsizmokat” – árulta el Kutasi Kelly
 

 

Fotó: Pole Positions Communications Kft.

Zólyomi Andrea | 2017.10.27, 09:10:00 | Utolsó módosítás: 2017.10.27, 09:10:00

Cimkék:

 

A 2017-es szezon utolsó állomásához érkezett a Romanian Superbike Championship (ROSBK) sorozat. Az idényzáró futamnak a horvát tengerparthoz közel fekvő Grobnik néven közismert versenypálya adott otthont. Az október második felére eső verseny tartogatott kérdéseket időjárás tekintetében. A Carcover Racing Team pilótái közül Chrobák Jani már többször járt a rijekai pályán, míg Vígh György, Cristian Ghitea és Silvio Muzzalupo először találkoztak a világbajnoki futamnak is otthont adó aszfaltcsíkkal. A csapat négy versenyzőjéből egynek, Chrobák Janinak volt csak igazán tétje ennek a hétvégének, hiszen ő csupán 7 ponttal vezette a bajnokságot Papp Béla előtt, így hibázni nagyon nem szabadott. Cristian a 600-as Rookie kategória bajnokságát már az előző hétvégén megnyerte, így itt örömmotorozás várt rá. Silvio a Supersport 600 negyedik helyén áll a bajnokságban, ahonnan vissza már nem tud esni, előrébb meg a csillagok együttállásával tudna csak lépni. Vígh Gyuri pedig a Superbike kategória bajnoki címét szintén már az előző bukaresti fordulón bebiztosította magának.
 
 
A csapat pénteken a szabadedzéseken gurulhatott először a pályára. Az időjárás előrejelzés péntekre és szombatra napsütéses időt ígért, vasárnapra viszont óriási esőzést. A szervezők ennek tudatában átvariálták a programot és péntekre, illetve szombat délelőttre tették az időmérőket és szombat délutánra pedig a versenyeket. Folyamatosan gyorsult mindenki és végül Chrobák Jani a pole pozícióból várhatta a rajtot a 600-as kategóriában, Silvio Muzzalupo a tizennegyedik, míg Cristian Ghitea a huszonharmadik helyről várhatta a piros lámpák kialvását a 40 fős mezőnyből. A szombat délután rajtoló versenyen Chrobák már az első kör végén megnyugtató előnyre tett szert, azonban a harmadik körben egy kettős bukás miatt piros zászlóval intették le a futamot. A mentők elfoglaltsága miatt erre a napra ezt a futamot törölték, majd később elindulhattak az ezresek. Vígh Gyuri a szokásos jó rajtját követően a mezőny hetedik helyéért csatázott, amit sikerült is neki megtartani. Ez az eredmény a ROSBK értékelésben az első helyet jelentette, amivel csak tovább növelte az előnyét a bajnoki táblázatban.
 

A 600-as kategória futama viszont vasárnapra tolódott át. Az időjárás jelentők most nem lőttek mellé, hiszen vasárnap ködös, szitáló esős időjárásra ért ki a csapat a pályára. Rövid esős edzések, majd következett a Supersport verseny újbóli rajtja. Az időjárás ekkor már eléggé rossz arcát mutatta, hiszen nagyon intenzív eső és maximum 10 fok nehezítette a versenyzők feladatát. Chrobák Jani rögtön a futam elején az élre állt és előnyét folyamatosan csak növelte, majd a kockás zászló mellett is elsőként haladt el. Silvio nagy csatában volt végig a második, harmadik helyért, végül azonban egy tizeddel lemaradt a dobogóról. Cristian pedig hatodik helyen ért célba a Supersport mezőnyben.
 
 
Chrobák János: „Vártam ezt az utolsó hétvégét, hiszen szeretem a rijekai pályát. Többször jártam már itt, nagyon jó a vonalvezetése, bár az idei évre ígért újraaszfaltozás már ráférne. Sajnos ki kellett hagynom egy hétvégét, ami ráadásul egy másik kedvenc pályámon, a Szlovákia ringen volt. Így 7 pont előnnyel érkeztem Horvátországba a záró hétvégére. Időjárás tekintetében volt már jobb versenyem is itt, sőt, csak jobb volt, de eredmény tekintetében pedig ez volt a legsikeresebb, hiszen itt még nem álltam a dobogó legfelső fokán. Ezzel megszereztem a ROSBK bajnokság bajnoki címét is, aminek nagyon örülök. Köszönöm a csapatnak, a szerelőknek az egész éves munkát, illetve a csapat összes támogatójának a segítséget, hogy végig tudtuk csinálni a szezont.”
 

Sebestyén Peti és csapata nem áll meg, már a jövő évről tárgyalnak

Zólyomi Andrea | 2017.10.25, 10:32:00 | Utolsó módosítás: 2017.10.25, 10:32:00

Cimkék:

Az SSP Hungary by Pedercini Racing versenyzőjükkel az október 22-ei hétvégén elérkezett a a szezon utolsó futamához a Superbike Világbajnokság Supersport kategóriájának európai futamain. A Superpole előtt a versenyző még bizakodó volt, - “Minden nehézség ellenére szeretem ezt a pályát és tavaly sikerült is pontot szereznem Jerezben, így optimista vagyok.”

"Ha csak az emberi tényezőkön múlna a csapat eredményessége, akkor semmi kétség nem lenne, hogy magasan a legeredményesebbek közé tartozzunk. De ez egy technikai sport, így nagymértékben számít, hogy mekkora költségvetéssel rendelkezik egy csapat, milyen fejlesztéseket engedhet meg magának. Az idei évben a lehetőségeinkből kihoztuk a maximumot, és tisztességesen helyt álltunk.” - összegzett a csapatfőnök, Várnai Andrea.
 

A jerezi versenyhétvége komoly fejtörést okozott a motor beállítását illetően, illetve már a legelső edzésen érezni lehetett, hogy a rendelkezésre álló motorblokk teljesítménye jóval elmarad a versenytársakéhoz képest, ami az egyenesekben szemmel látható hátrányt jelentett. Peti szerelőivel folyamatosan kereste az ideális setupokat, de egyik állítás sem hozott átütő sikert. A pilóta minden egyes edzésen küzdött a motorral. A legnagyobb problémát az jelentette, hogy szinte egyáltalán nem volt hátsó tapadás. Így ennek elérése érdekében a szerelők a vasárnapi bemelegítő edzés után drasztikus változtatásra szánták el magukat. Ez jónak is tűnt, mert megjött a várva várt tapadás, viszont a motor eleje nagyon idegesen kezdett el viselkedni a kanyarokban és nagyon nehezen tudta csak íven tartani versenygépét a magyar motoros. De ő nem adta fel és elszántságát az is jól mutatja, hogy ismételten a versenyen futotta meg a hétvége leggyorsabb körét. Azonban minden erőfeszítés ellenére végül nem tudta befejezni a 19 körös nagydíjat, mert a motorblokk nem bírta a terhelést és a leintés előtt két körrel ki kellett állnia a boxba.
 
"Nem állunk meg, a munka folytatódik. A csapatot arra ösztönzöm, hogy az idén tanultakkal és tapasztalatokkal már a következő szezont tervezzük és építsük. Nagyon köszönöm nekik azt az emberfeletti munkát, amit versenyről versenyre nyújtottak és hittek magukban, hittek egymásban. Alig várjuk a jövő évi szezont.” - tette hozzá Európa egyetlen női csapatfőnöke.
 

Az SSP Hungary by Pedercini Racing az utolsó futam alkalmából a Superpole edzés történéseit a boxból élőben közvetítette a facebook oldalon. A boxban ezen a hétvégén feltűnt Stefano Favaro is, Talmácsi Gábor világbajnok egykori menedzsere, aki Sebestyén Petiben is látja a lehetőséget. Talmácsi Gáborral nyolc kemény év után lettek világbajnokok, így tudja, hogy mi vár a fiatal versenyzőre és csapatfőnökére. - "A kitartó munka mindig megtérül, és a szükséges anyagi erőforrások is meg fognak érkezni, hogy egy - egy futamot ne befolyásolja ilyen mértékben a technika. Andrea nagyon jó csapatfőnök, Peti verseny karrierjét, pedig évek óta követem és látom el őt szakmai tanácsokkal. A részeredmények egész évben biztatóak voltak, ez a mostani hétvégén is látszott, és hiszem azt, hogy a jövő sok mindent tartogat még számukra!"
 

Sebestyén Peti nemzetközi Supersport futamait a SpílerTVMotorsportHD Projekt keretében a Spíler TV-n keresztül lehetett az egész szezon alatt élőben követni.
 
Versenyzővel legközelebb élőben a Spíler TV-n október 29-ei “GP STUDIO LIVE” MotoGP stúdióműsorának vendégeként találkozhatnak a nézők. Balogh Tamás műsorvezetővel elemzik a Maláj MotoGP futam eseményeit. Malajziából, a helyszínről Talmácsi Gábor és Mezei Dániel közvetíti a futamot, interjú bejelentkezésekkel színesítve.
 
Fotocredit: Sport&Events Management
/ 48 oldal
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.