A Magyar Motorsport Szövetség fontosnak tartja adataid védelmét. Az adatkezelésről bővebben az Adatkezelési Szabályzat-ban tájékozódhatsz. Itt a mams.hu oldalunkon HTTP-sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújthassuk. További információk ide kattintva érhetőel el.
Elfogadom
2024. március 28., csütörtök
Hírek

Zólyomi Andrea | 2018.01.08, 10:50:00 | Utolsó módosítás: 2018.01.08, 10:50:00

Cimkék:

A Dakar Rally első napjának bevezetője után egyből mélyvízbe dobták a mezőnyt a szervezők. A Piscótól rajtoló és egy hurokba ugyanoda visszavezető speciál szakasz nem kímélte a versenyzőket és a technikákat sem. Sokaknak meggyűlt a baja a dűnékkel, történtek látványos bukások is.
 
Horváth Lajos utóbbiból kimaradt, de érthetően ez nem vigasztalja túlzottan a váci pilótát. Már az első ellenőrzőpont előtt sokat küzdött a technikával, amely végül megadta magát.
 
 
„Már az előző napon is melegedett a motor, de akkor még nem hátráltatott lényegesen a dolog. Nem tulajdonítottunk neki nagy jelentőséget, de a második szakaszon 30 kilométer után újra elkezdett alattam főni a KTM. A mélyhomokban szenvedtem az erőtlen géppel, majd mikor megálltam kicsit pihenni, észrevettem, hogy szétcsúszott a ventilátor elektromos csatlakozója. Miután visszadugtam, már működött, de ezután sem sikerült neki kellő mértékben visszahűteni.
 
Az első ellenőrzőponton túl volt egy 4.5 kilométeres dűne, amin elindultam felfelé, de újból elkezdett forrni a gép. Többször megálltam, próbáltam hűteni és ismét nekiveselkedni, de egyszerűen nem ment, teljesen elfogyott az erő a motorból. Sajnos így nem tudtam folytatni a versenyt és idő előtt ki kellett állnom. Nagyon sajnálom, hogy így alakult, köszönöm mindenkinek a bíztatást és a tengernyi szeretetet.” - zárt csalódottan Laller.
 
Írta: Tóth Krisztián Márk
Magyar Motorsport Szövetség 2010 © Minden jog fenntartva.